PočetnaGamingAnthem kao launch igra za Xbox One X – 4K kvaliteta grafike...

Anthem kao launch igra za Xbox One X – 4K kvaliteta grafike kakvu još nismo vidjeli ili nešto drugo? Prvi dojmovi su različiti


Nažalost ovakvu formulu smo prečesto u životu viđali: igra bude najavljena, igra bude najavljena kao potencijalan hit kojoj ne gine prodaja od barem 3 milijuna primjeraka i onda kada se napokon igra pojavi na tržištu stvari ispadnu puno gore nego što je to bili najavljivano i nego što se dalo iščitati iz najava, videa, demoa i sl.

Na ovogodišnjem E3 sajmu jedna od stvari koje su najviše plijenile pažnju kod posjetitelja je definitivno bio BioWareov Anthem. Prema onome što developer kaže, Anthem bi trebala biti igra i za Xbox One i za novodolazeći Xbox One X.

Vijesti i obećanja od strane developera su takva da bi igra trebala bez ikakvih problema raditi na obje konzole, što je upravo i razlog zbog kojega je većina igrača skeptična.

 

BioWares-Anthem

 

Igra koja u grafičkom smislu izgleda savršeno?

Iz dostupnih videa i za neiskusno oko Anthem u grafičkom smislu izgleda gotovo pa savršeno. Grafika je zamalo pa fotorealistična. No Digital Foundry je pronašao neke greške i glitcheve koje, iako mogu proći neopaženo neiskusnim očima, onima koji ”vide sve”, pa i najsitniji detalj, su dosta očiti.

Jedan od najvećih problema jest problem koji se pojavljuje u vezi kamere koji se vidio u demou. Naime pozicija kamere otkriva to da grafika igre ipak nije prezentirana kako se prvotno mislili – u punom 4K nego upola manje od toga.

To u stvari znači da iako igra nije prikazana u 4K, zahvaljujući različitim ušminkavanjima, bloomovima i filterima, igra izgleda kao da je u 4K (ovo se nažalost prečesto viđalo kod mnogih launch igara za konzole nove generacije kod kojih su developeri željeli ”donijeti nešto novo i neviđeno”, no zapravo se radilo o jeftinom triku). Takav način renderiranja se još naziva i šahovsko renderiranje (”checkerboard rendering”)

 

4K koji to nije

No, to ne mora biti tako velik problem. Na primjer, Playstationov Horizon: Zero Dawn isto tako koristi šahovsko renderiranje, a igra je prema mišljenjima mnogih igrača, vizualno stvarno zapanjujuća.

Stvar koja još malo tješi igrače u slučaju da se ovakav način renderiranja stvarno i pojavi u finalnoj verziji igre jest ta što se ipak radi o konzolaškoj, a ne računalnoj verziji igre, što u biti znači da je svaka konzola, bez obzira na to o kojoj generaciji konzole je riječ, nikada neće niti može biti u smislu performansi snažnija ili barem u ”egalu” sa pravim, gamerskim računalima.

Nas zanima što je to što će Xbox One X moći ponuditi svojim igračima i što je to po čemu će u gamerskom smislu nova Microsoftova konzola biti bolja od svog prethodnika.

Drugi grafički promašaji (ako ih tako možemo nazvati) se tiču renderiranja tla, nedostatak efekata čestica kod emuliranja vode ili pak efekti sjene koji su napravljeni na  takav način da u igri postoje sjene objekata od kojih ne bi trebale postojati. No, sve to o čemu govorimo, svi ti nedostaci se trebaju gledati kroz prizmu toga da se radi samo o konzoli.

Ono što nas sve zanima jest to kako će Xbox One X igre zaista izgledati i hoće li se one bazirati na developerskim skrivanjima grafičkih nedostataka ili na nečemu drugom.

Piše: I.H.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular