Christian Stadler je uzeo svoj Volkswagen ID.3 11. rujna 2020. godine. Od tog trenutka o svom iskustvu s automobilom govori na YouTube kanalu Battery Life. 23. listopada je podijelio vijesti da je njegov električni automobil imao problema s baterijom od 12 V. Ove vijesti ne bi bile toliko čudne da taj automobil nije potpuno nov.
Dosta često su se pojavljivali električni automobili koji su imali problem s baterijom od 12 V. Oni koji su bili poznati s ovim problemom su Nissan Leaf, neki Tesla modeli, pa čak od nedavno i Polestar 2. Često pitanje je: Zašto neki automobili imaju ovaj problem? Nikki Gordon-Bloomfield iz tvrtke Transport Evolved je objasnila to u jednom videu koji svakako vrijedi pogledati.
U njenom je slučaju problem bio u tome što je njezina baterija od 12 V u Nissan Leaf-u već bila prilično stara i trebalo ju je zamijeniti. U svakom slučaju, Nikki je objasnila da električna vozila ne trebaju prevelike struje iz baterije od 12 V kao što je to slučaj kod automobila s unutarnjim izgaranjem. Zbog toga stvara naslage između svojih slojeva što na kraju rezultira umanjenjem sposobnosti ponovnog punjenja.
Osim električnih komponenti kojima je potrebno 12 V za normalno funkcioniranje, poput radija ili digitalne kontrolne ploče, baterija od 12 V u električnom vozilu također ima zadatak pomoći mu da uključi svoj visokonaponski akumulator uz pomoć releja. Ponekad ih možete čuti kako „klikću“ kad pritisnete papučicu gasa.
Uz ovo objašnjenje se čini čudnim da niti jedan proizvođač baterija od 12 V nije razvio specifičnu bateriju za električne automobile koja bi bila manje sklona gore navedenim problemima. Također se možemo zapitati zašto automobil s nešto više od jednog mjeseca upotrebe već ima mrtvu bateriju od 12 V?
Pročitaj: Koji su najbolji električni automobili u 2020. godini
Izvor: Battery Life
Piše: A. M.