Vlasnici Tesla automobila diljem svijeta izvijestili su da ne mogu otključati automobil svojim telefonom, te kako im aplikacija prikazuje “500 server error”. Problemi su se javili u petak oko podneva, a iako su u početku prijave stizale od vozača iz Sjedinjenih Država i Kanade, brzo se pokazalo da je problem globalne prirode.
Ispada da je problem nastao nakon što je ranije ovoga tjedna objavljeno novo ažuriranje za mobilnu aplikaciju, no nakon par sati i nekoliko stotina tweetova i retweetova objavljenih na Twitteru, direktor kompanije Elon Musk je najavio da je tvrtka identificirala uzrok problema i da će aplikacija vrlo brzo proraditi.
Elon Musk se također ispričao i uvjerava da se slična situacija neće ponoviti, no ovo nije prvi put da vlasnici Tesle imaju problema s pristupom aplikaciji i vozilima. U rujnu 2020. interni i vanjski serveri tvrtke ugašeni su na nekoliko sati, što je dovela do neispunjenja narudžbi i do toga da se vlasnici Tesle nisu mogli povezati sa svojim automobilima putem mobilne aplikacije.
Piše: Marijan Živković