Carwow je poredao šest popularnih kompaktnih električnih automobila koji se nude u Europi kako bi vidio koliko će daleko ići dok ne ostane bez električne energije. Ovo nije prvi put da Carwow organizira natjecateljski test dometa električnih automobila.
Ranije ove godine, web stranica za usporedbu automobila sa sjedištem u Velikoj Britaniji je usporedilo Teslu Model 3, Jaguar I-Pace, Audi e-tron, Kia e-Niro, Mercedes EQC i Nissan LEAF kako bi vidjeli kakav stvaran domet imaju ovi skuplji i veći električni automobili.
Honda e je bila prva kojoj se istrošila baterija nakon što je prešla samo 181 kilometar. Službeni podatak dometa za vozilo u opremi koju su testirali je 201 kilometar, tako da je Honda uspjela voziti 90% svog dometa.
Mini Cooper SE je istrošio svoju bateriju odmah nakon Honde i uspio je prijeći 247 kilometra, što je zapravo 6% više od njegovog dometa po WLTP standardima od 233 kilometra. Peugeot 208 e je bio možda najviše razočaravajuće vozilo dana. Prije nego što je ostao bez električne energije je prešao 259 kilometra, a to je samo 74% njegove službene ocjene dometa od 349 kilometra po punjenju.
Vozilo |
WLTP procjena dometa | Rezultati ispitivanja | Postotak od ukupnog dometa | Procijenjena učinkovitost |
Honda e | 201 km | 181 km | 90% | 5.95 km/kWh |
MINI Cooper SE | 233 km | 247 km | 106% | 6.11 km/kWh |
Peugeot 208 e | 349 km | 259 km | 74% | 6.75 km/kWh |
Volkswagen Up! | 255 km | 260 km | 102% | 5.95 km/kWh |
Opel Corsa e | 336 km | 280 km | 83% | 6.59 km/kWh |
Renault ZOE | 374 km | 368 km | 96% | 8.36 km/kWh |
Kao i Mini, Volkswagen Up! je također prešao svoj domet po WLTP-u, ali za neznatnih 2%. Završio je s 260 prijeđenih kilometara, 5 kilometara više od svog dosega. Iako je završio na drugom mjestu, rezultati Opel Corsa e su bili malo razočaravajući. To je zato što je prešao samo 83% od svog navedenog maksimalnog dometa. Mogao je prijeći 280 kilometara, dok mu je maksimalni domet 336 kilometra po punjenju.
Jasni pobjednik dana je bio Renault ZOE. ZOE je prešao 368 kilometra, pobijedivši drugoplasiranu Corsu e. Također je više nego udvostručio domet vožnje Honde e. Imao je daleko najbolju ocjenu učinkovitosti tog dana i u prosjeku je iznosila fantastičnih 8.36 km/kWh.
Jedini automobil na ovom testu koji je dostupan u Sjevernoj Americi je Mini Cooper SE. Proizvođači nerado šalju male i kompaktne hatchbackove na sjevernoameričko tržište jer se ondje tradicionalno ne prodaju baš najbolje.
Izvor: Carwow
Piše: A. M.