Herbert Diess, čelnik Volkswagenove grupacije je objavio post na blogu raspravljajući o svom naporu na reformi divovskog proizvođača automobila, uključujući otkrivanje „Misije T“, svog plana da sustignu Teslu.
To se događa kad je izvršna vlast ponudila povjerenje svom vodstvu u Volkswagenu. Diess je 2015. godine došao u Volkswagen iz BMW-a usred Dieselgate skandala i započeo sa širokom reformom tvrtke. U novom blogu pod nazivom „Kako transformiramo Volkswagen“, izvršni direktor je detaljnije otkrio kako su on i njegov tim predvodili ovaj pothvat.
Puno truda se ulaže oko plana elektrifikacije proizvođača automobila, a kada je riječ o električnim vozilima, Diess je otvoren oko činjenice da vjeruje da će to biti utrka s Teslom. Izvršni direktor je čak i sada otkrio da je organizirao radionicu pod nazivom „Misija T“ s ciljem pronalaska načina da sustigne Teslu još početkom 2020. godine:
„Kao rezultat smo morali prilagoditi Volkswagenovu strategiju kako bismo išli u korak s tim novim konkurentima. U tu svrhu smo organizirali drugu radionicu s profesorom Malikom u travnju 2020. godine. 31 viši rukovoditelj iz Volkswagena, Audija i Porschea je bio uključen u „Misiju T“, kako je nazvana. Događaj se vrtio oko toga kako možemo sustići Teslu, tvrtku usmjerenu isključivo na budućnost, bez tradicionalnog automobilskog posla.
Njezin ekosustav u stilu Silicijske doline pod utjecajem je softverskih mogućnosti, usredotočenosti na tehnologiju i kulturu rizika. Radionica se održavala tri dana, pod posebnim ograničenjima s maskama i socijalnim distanciranjem zbog trenutačne pandemije. Početno pitanje je bilo što se mora postići u sljedećih šest mjeseci da tehnološki sustignu Teslu do 2024. godine.“
Nakon Volkswagenovog događaja „Misija T“, izvršni direktor je zaključio da su Volkswagenu potrebne agilnije nove nebirokratske organizacijske jedinice kako bi se nadmetao s Teslinim tempom inovacija. Projekt Artemis, čiji je cilj u Audiju proizvesti vrlo učinkoviti električni automobil je prvi program vozila koji će koristiti novu organizacijsku strukturu koja je sličnija startup-u.
U blogu Diess također objašnjava kako je svoj stil upravljanja pokušao prilagoditi Volkswagenu. Otkriva sve ove nove detalje u svom planu jer medijski izvještaji u Njemačkoj tvrde da zahtijeva glasovanje o povjerenju Volkswagenove uprave ranim produljenjem ugovora koje bi trebalo biti do 2023. godine.
Sve ovo je u skladu što smo čuli u Volkswagenu, Diess snažno nastoji na elektrifikaciji, ali suočava se s nekim unutarnjim poteškoćama. Što zapravo i nije čudno jer tvrtka dugi niz godina razvija svoj ekosustav za automobile koji imaju motore s unutarnjim izgaranjem.
Nadamo se da će Diess ovdje ostvariti ono što želi jer se čini iskren u svom nastojanju da u Volkswagenu stvori novu pozitivnu snagu za postizanje održivog proizvođača električnih automobila.
Piše: A. M.