PočetnaInternetDruštvene mrežeInstagram predstavio IGTV - aplikaciju koja će konkurirati YouTubeu

Instagram predstavio IGTV – aplikaciju koja će konkurirati YouTubeu


Instagram je poznat po tome da voli nametati neke nove trendove i predstavljati inovacije. Zanimljivo je to kako su poprilično uspješni u tome, odnosno njihove ideje (koje su ponekad već predstavljene kod konkurenata) često nailaze na jako pozitivan odjek. Jedna o većih nadogradnji desila se kada je Instagram predstavio Stories-e, odnosno Instagram priče. Danas je taj format objava itekako popularan na toj društvenoj mreži, a sada je Instagram odlučio cijelu stvar pomaknuti na jedan novi nivo.

Instagram stručnjaci predstavili su novu aplikaciju koja nosi naziv IGTV. Aplikaciji IGTV može se pristupiti direktno iz Instagrama ili se može preuzeti samostalno s trgovine aplikacijama. Nešto slično imamo prilike vidjeti i kod Facebooka koji je na taj način implementirao Messenger. Putem nove aplikacije Instagram želi korisnicima omogućiti da kreiraju vlastitu televiziju, odnosno da stvaraju vlastiti video program koji će jednog dana možda biti moguće i monetizirati.

Aplikacija IGTV omogućuje objavljivanje video sadržaja duljine do 60 minuta. Za razliku od Instagram priča gdje je limit puno manji, ovdje video može trajati jedan sat, a šuška se kako će uskoro trajanje biti produženo i na 10 sati. Jedna stvar koja je mnogima odmah zapela za oko jest vrsta videa, naime putem IGTV moći čete objavljivati vertikalne video materijale i to u omjeru 9:16.

Uz video vrlo vjerojatno će postajati i opcija otvaranja linka, koju već sada imaju na raspolaganju korisnici s više od 10.000 sljedbenika. Pri ulasku u aplikaciju automatski se pokreće video koji je odabran posebno za vas, a nakon njega s reprodukcijom odmah kreće i sljedeći video. Postoji nekoliko mogućnosti odabira video uradaka, odnosno kanala: kanali predloženi vama, kanali vaših prijatelja, popularni kanali, ali i kanali koje možete nastaviti gledati.

Ova aplikacija svojevrsni je pokušaj konkuriranja YouTube-u, iako se u globalu ove dvije platforme razlikuju u puno segmenata. Dio korisnika koji su isprobali ovu novu opciju misli kako će zbog vertikalne vrste videa ovo ipak biti samo loš pokušaj konkuriranja, dok mnogi smatraju kako Instagram ima korisnike koji će vrlo rado prihvatiti ovu novu aplikaciju. Bilo kako bilo, aplikacija je dostupna za korištenje, a na vama je da zaključite sviđa li vam se ili ne.

Piše: M.Ž.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular