Viber ruši granice mega-grupnih chatova s Viber Communities, servisom koji u jedan Viber Group Chat prima milijardu korisnika
Viber, kao prva aplikacija za slanje poruka koja nudi kapacitet od milijardu korisnika u jednom grupnom chatu, predstavlja Viber Communities; administratorima nudi moćne alate sa slojevitim funkcijama
San Francisco – 1. ožujak 2018. – Viber, jedna od prvih, vodećih svjetskih aplikacija za slanje poruka, danas je najavio predstavljanje Viber Communitiesa, čime postaje prva takva aplikacija koja u grupnim chatovima nudi mogućnost razmjene poruka i svih vrsta sadržaja za milijardu ljudi istovremeno. Druge aplikacije na tržištu grupne chatove trenutno ograničavaju na nekoliko stotina ili tisuća korisnika, Viber pomiče granice i svojim korisnicima nudi jedinstvenu priliku za globalno povezivanje na još neviđenoj razini – do 1 milijarde korisnika u jednom jedinstvenom grupnom chatu.
Pomoću moćnih alata za moderiranje i slojevitih uloga u samom chatu, administratori Communityja dobili su savršen proizvod za upravljanje, ali i za aktiviranje korisnika i stvaranje velikih aktivnih grupa oko raznovrsnih korisničkih interesa, iskustava, humanitarnih ciljeva i mnogo više — sve to dostupno je putem dobro poznatog sučelja aplikacije koju već koriste. Viber će ujedno predstaviti i nove mogućnosti monetizacije, koje će vlasnicima Communityja omogućiti kreiranje raznih modela ostvarivanja prihoda usporedo s rastom Communityja koje vode.
Novi članovi koji se pridruže Communityju imaju pristup cjelokupnoj povijesti razgovora Communityja i mogućnost doprinijeti razgovoru bilo kojim tipom sadržaja koji Viber aplikacija prihvaća — GIF, stickeri, fotografije, video i, naravno, običnim tekstom. Sukladno Viberovoj politici snažne zaštite privatnosti korisnika, u Communityja će se prikazivati samo imena korisnika, dok će njihovi brojevi telefona biti skriveni od drugih članova chata.
Superadministratori kontroliraju uloge članova Communityja — uz mogućnost dodavanja novih članova i unapređivanja istih u administratore ili superadministratore, mogu ih banirati ili blokirati, odlučiti mogu li sudjelovati u razgovorima i mogu li pozivati nove članove u Community. Superadministratori mogu aktivno raditi na izgradnji Communityja, a putem aktiviranja ili deaktiviranja linka za dijeljenje kontrolirati javni pristup chatu. Također, mogu donijeti odluku o aktivaciji funkcija za monetizaciju, a sve u skladu s vlastitom poslovnom politikom i ciljem chata koji vode, dok im Viber pruža punu podršku i procese za ostvarivanje prihoda vođenjem Communityja.
Superadministratori svojim administratorima mogu dodijeliti određene odgovornosti oko podrške u moderiranju razgovora, s opcijom uklanjanja jedne ili svih poslanih poruka bilo
kojeg člana, kao i isticanjem određenih poruka u svrhu boljeg usmjeravanja razgovora. Administratori imaju mogućnost dodati ili ukloniti članove po potrebi.
Određeni partneri već su dobili mogućnost voditi svoje Viber Communityje. Francuski nogometni klub, Olympique de Marseille, svojim članovima nudi ekskluzivnu priliku chatati s upravom i zvijezdama kluba. Minute Media, tvrtka koja se bavi stvaranjem i distribucijom sportskog sadržaja, svoj Viber Community vodi kako bi ispunila obećanje obožavateljima sporta da će im pružiti priliku da se i njihov “glas” čuje. OverDrive, digitalni servis za najam sadržaja, svoje Viber Communityje koristi za upravljanje lokalnim književnim klubovima koje vode javne knjižnice diljem SAD-a.
“Viber ima jedan cilj — spajati ljude, kroz osobni kontakt, ali i zajedničke interese i teme koje su im zaista bitne”, pojasnio je Djamel Agaoua, izvršni direktor Vibera. “Ljudi moraju imati mogućnost slobodne komunikacije i međusobne interakcije bez obzira gdje se u svijetu nalaze, zbog čega smo i predstavili Viber Communities. Radi se o prvom slučaju u povijesti ovakvog načina komuniciranja da je oko zajedničkih tema moguće izgraditi grupe korisnika neograničene veličine, koje usto imaju moćne opcije kojima administratori lako i učinkovito upravljaju razgovorom. Ovakva izgradnja zajednice korisnika jedinstvena je ne samo zbog ograničenja broja korisnika na 1 milijardu, već i zbog dosad neviđene prilike za vlasnike tih zajednica — omogućujemo im monetizaciju grupa koje vode, što pruža dodatnu vrijednost pojedincima i organizacijama zainteresiranim za vođenje i izgradnju aktivnih zajednica na globalnoj razini.”
Postupno uvođenje nove funkcionalnosti za korisnike diljem svijeta kreće danas.
P.R.