Amazon se u posljednje vrijeme bori sa sve većim porastom broja krađa njihovih paketa. Naime, dostavljači koji ostavljaju pakete pred kućnim vratima ili u za to predviđenim mjestima, sve češće dobivaju povratne informacije kako paketi kupaca nestaju ili bivaju oštećeni. Zbog toga je ekipa iz Amazona odlučila potražiti rješenje tog problema, a naišli su na dva zanimljiva prijedloga koja se kupcima možda i neće svidjeti.
Ostavljanje paketa ispred ulaznih vrata sve je veći problem kupca i Amazona. Prema statistikama, prošle je godine u SAD-u bilo ukradeno čak 11 milijuna paketa. Više od 30 posto kupaca požalilo se na probleme s krađom, što je jasan alarm da Amazon mora nešto promijeniti. Dio paketa gubi se i na način da oni ostaju oštećeni nakon što ih dohvate vremenske neprilike, kada kupac nije kod kuće. Sve u svemu takvi scenariji stvaraju velike probleme za Amazon, ali istovremeno i velike gubitke jer Amazon mora kupcima nadoknađivati štetu.
Pitanje je kako doskočiti ovim problemima. Iako su inženjeri u Amazonu pronašli dva super scenarija, čini se kako to neće naići na odobravanje jasnosti. Prvi scenarij jest posebno kućno zvono koje omogućava dostavljačima Amazona da uđu u kuću kupca i tamo ostave paket. Iako je ideja sasvim jednostavna, ne biste li se zgrozili da znate da vam dostavljač hoda po kući dok ste vi na poslu? Jest, pomalo užasavajuće.
Drugi scenarij jest dostava u prtljažnik automobila kupca. Iako ideja ima pokrića, ovaj put se radi o malo složenijem sustavu, gdje bi bilo potrebno investirati dosta sredstava kako bi se razvio sustav takve dostave. No, Amazon je spreman uložiti novac u novotarije, jer želi pod svaku priliku riješiti probleme koje trenutno ima s dostavom. No, je li za sada pronašao pravi put i dobro rješenje? Čisto sumnjamo, s obzirom na reakcije kupaca.
Piše: M.Ž.