PočetnaInternetYoutubeSada je mnogo teže zaraditi na YouTube-u

Sada je mnogo teže zaraditi na YouTube-u


YouTube se obračunao sa nelegitimnim autorima sadržaja na svom video servisu, i uveo neka nova pravila igre. Tako da svaki YouTuber sada treba dosegnuti 10.000 prikaza prije nego što čak počne i razmišljati o zaradi od oglašavanja.

To je zahvaljujući novim pravilima koje YouTube uvodi kako bi se osiguralo da legitimni autori svojih video uradaka i oglašavači lijepo surađuju. Već smo pisali o problemima YouTube-a sa oglašivačima, koji su počeli masovno otkazivati oglašavanja u posljednjih nekoliko mjeseci.

Neke velike tvrtke poput Pepsi Cole, povukle su svoje oglase zbog straha da im se oglasi prikazuju na svakakvim video sadržajima, od kojih su neki i potencijalno uvredljivi, ili rasno diskriminirajući i slično.

Od tada YouTube mijenja svoju politiku, kako bi riješio taj problem, uvodeći nova pravila, koji se dirketno odnose na manje YouTube korisnike.

Nove zaštitne mjere za partnerske odnose sa YouTube-om

Do sada je vrijedilo pravilo da su svi dobrodošli da se pridruže Partnerskom programu usluge YouTube. Dovoljno je bilo da otvorite svoj Youtube račun, i mogli ste unovčavati svoje videozapise, uzimajući dio prihoda od Google reklama. Problem je nastao, kada su korisnici počeli zloupotrijebljavati cijeli sustav na razno razne načine.

YouTube sada uvodi nova pravila za YouTube partnerski odnos. Ova nova pravila znače da se oglasi neće prikazivati ​​na videozapisima sve dok taj kanal ne dosegne 10.000 prikaza od postavljanja videa na youtube, dakle računa se “life time”. Na taj način YouTube dobija dovoljno vremena za procjenu dali je kanal i njegov autor u skladu sa youtube pravilima.

Nakon što kanal dosegne prag od 10.000 pogleda, autor može podnijeti zahtjev za pridruživanje YPP-u. U tom trenutku, YouTube će pregledati kanal kako bi se osiguralo da slijedi smjernice zajednice i pravila oglašavača. Ako je sve u redu, YouTube će početi prikazivati ​​oglase na videozapisima tog kanala od tog trenutka.

Svi dobivaju … osim malih YouTube korisnika

Ako ste novi u tome, i tek pokrečete svoj YouTube kanal, ovaj novi prag očito predstavlja problem. Međutim, sve dok ne postignete tisuće prikaza na svakom vašem videozapisu, ni nećete zarađivati neke značajne novce.

U svakom slučaju sada, znate da morate proizvoditi kvalitetan sadržaj prije nego što možete postati uopće youtube partner.

U međuvremenu, YouTube ima vremena da pregleda i eventualno ukloni neprimjerene sadržaje, a veliki dio će vjerojatno i sam nestati kada većina povremenih youtubera shvati da od takvog sadržaja i nema više nikakve zarade. S druge strane, oglašivači mogu biti sigurni da su kreatori sadržaja, koji prikazuju njihove oglase u određenoj mjeri ipak provjereni, i da se njihovi oglasi neće prikazivati na videima sumnjivog sadržaja i kvalitete.

Jeste li vi YouTuber? Jeste li uspjeli prikupiti 10.000 pogleda? Što mislite o ovom novom pragu? Napišite nam u komentarima!

Piše: D.Ž.


RELATED ARTICLES

3 Komentari

  1. Ovo je bio veliki udarac za Google! Toliko veliki da su se počeli ponašati neuračunljivo i totalno nekorektno prema kreatorima videa! Moj primjer – brišu Vam kanale bez ikakvih dokaza i onda kada se žalite jedan vam vrate a drugi ne iako su pobrisani iz istog razloga! Također meni su pobrisali kanal koji sam otvorio prije 2 dana – bez ikakvog sadržaja i bez da sam išta sa njim radio (likovi, komentari i sl.) – razlog je spam. I kada im napišete da je to greška neka i da je to nivi i još neaktivni kanal samo kratki email – ostajemo pri svojoj odluci. Dakle izuzetno nekorektno i bezobrazno ponašanje prema svojim partnerima koji su gotovo jednoko bitni kao i oglašivaći – bez kreatora nema videa, bez videa nema reklama velikih kompanija.

  2. Ovo je samo privremeni bump, vratit će se oglašivači.
    Usput, i sam imam YouTube kanal, prebacio sam 15.000 pogleda. Još uvijek nisam skupio za kafu tako da to što dok ne prijeđeš 10.000 pogleda ne možeš uključiti monetizaciju možeš okačiti mačku o rep. Dok se ne krene s velikim brojkama, monetizaciju je bolje ugasiti, prihodi su mizerni, a oglasom možeš samo odbiti gledatelja.

    Usput, da besramno promoviram svoj kanal 🙂 naletite ako imate vremena.

  3. Što se krije iza uvođenja novih pravila na YouTube-u?
    NADZOR + PRAĆENJE + CENZURA
    Zbog navodnih poteškoća sa velikim oglašivačima koji su počeli masovno otkazivati oglašavanja u zadnjih nekoliko mjeseci a zbog straha od prikazivanja oglasa na svakakvim video sadržajima, od kojih su neki i potencijalno uvredljivi, ili rasno diskriminirajući i slično YouTube je krenuo obračun sa, navodno, nelegitimnim autorima sadržaja na svom video servisu i uvođenje novih pravila igre kako bi se, navodno, osigurala korektna suradnja legitimnih autora video uradaka i oglašavači.
    Sve navedeno nije ništa drugo do samo izgovori za veći nadzor, praćenje i cenzuru sadržaja na YouTube-u.
    A kao uzorak poslužio je YouTube-r s najviše pratitelja njih čak 55 milijuna Felix Kjellberg koji živi u UK i objavljuje pod imenom PewDiePie, standup komičar koji svoje materijal temelji pretežito na aktualnim trendovima na youtubeu i internetu, općenito površnošću današnjeg društva.
    Istražujući internet PewDiePie je naišao na stranicu pod imenom Fiverr na kojoj će razni ljudi za 5 dolara izvršiti, ali mogu i odbiti, ono što zatražite. Istražujući granicu tih ljudi PewDiePie je napravio siocijalni opit te od jedne plesačice zatražio neka pleše na Hitlerov govor, što je ona odbila, onda je od čovjeka u liku Isusa zatražio neka za 5 dolara izvikuje “Smrt Židovima” što je ovaj napravio…( na linku pogledati video koji je izbrisan s PewDiePie YouTube računa ali ga je postavio jedan pratitelj)
    Kampanja protiv njega, zbog navodnog antisemitizma ,krenula je iz ozbiljnog lista Wall Street Journal-a, koji se kao temeljnom temom bavi svijetom bankarenja i finacija.
    Mnoštvo Židova stalo je u njegovu obranu, kao primjerice Ethan Klein iz Izraela koji je žestoko napao Wall Street Journal, i svijeta, kao primjerice švedski Židov, stand-up komičar Aron Flam koji je rekao;

    “Držim ovo ruglom jer oko nas ima pravih nacista i rabeći riječ antisemit za nekoga tko to uistinu nije obezvrjeđuje tu rječ tako da ju ja ne mogu koristiti za prave antisemite, što me živcira.”
    Unatoč tome PewDiePie je suspendiran njegovi video uradci uklonjeni s YouTube-a što ga je dovelo u niz osobnih i poslovnih poteškoća.

    Tako je 2017. godine na YouTub-u otpočela operacija “Nnadzor, Praćenje i Cenzura”

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular