Iako je Google u posljednjih nekoliko godina proširio svoje poslovanje na velik broj različitih grana, još uvijek je temeljna niša najpoznatija tražilica na svijetu. Svaka pa i najmanja promjena ua algoritmima pretraživanja imaju veliki utjecaj na mnoge kompanije diljem svijeta što je samo znak kako je pretraživanje interneta danas temelj mnogih kompanija (posebice onih online). Ako sagledamo da Google zapravo drži cjelokupni sustav pretraživanja u svojim rukama, jasno je da može drastičnim promjenama jako uzdrmati veliki dio poduzeća.
Jedna takva velika promjena trebala bi se dogoditi sutra, a kako će utjecati na pozicije raznih kompanija među pretragama pokazati će se već u narednim danima. Drastična promjena algoritma najavljena je već početkom ove godine, a sada je došlo vrijeme i za realizaciju. Do sada smo bili svjedoci mnogih promjena u algoritmima pretraživanja, no sada bi ova promjena mogla dublje utjecati na poredak pretraga. Naime, ovog puta Google će odmjereno srozati stranice koje se u danom periodu nisu prilagodile uvjetima koje Google zahtjeva.
Novi trendovi nalažu i pokazuju kako je broj pretraga s mobilnih uređaja prestigao broj pretraga s ‘normalnih’ zaslona. Iz tog razloga Google je odlučio kako je vrijeme da se stranice pretrage prilagode tim trendovima pa od web stranica sada zahtjeva bolju prilagođenost za male ekrane. Dakle, algoritam će analizirati stranice te će srozati one koje nisu prilagođene za mobilne uređaje, dok će mobile-friendly stranice pogurati prema vrhu u rezultatima pretraga. Mnogi smatraju kako je ovaj potez Google-a hvale vrijedan, a vrlo je pohvalno i to što je Google dao vlasnicima web stranica nekoliko mjeseci vremena da se stranice prilagode za mobilne uređaje. Kako će cijela priča završiti i tko će biti gubitnik a tko dobitnik, vidjet će se već u narednih nekoliko dana.