Facebook je prije koji dan svoje korisnike obavijestio kako će od početka nove godine na Facebooku vrijediti nova pravila privatnosti. Dakako, naglasili us nekoliko puta kako pravila štite privatnost korisnika, no tome nije ni izdaleka tako. Nakon Facebook, na isti se potez odlučio i Twitter koje je također svoja pravila privatnosti malo izmjeni, a sve u svrhu ‘boljeg’ korištenja te društvene mreže.
Cijela priča o privatnosti na internetu već je pomalo smiješna jer je svima jasno kako se o nama prikupljaju svi podaci na internetu. Bilo koji servis koristili, oni pamte svakojake informacije o nama, što kasnije iskorištavaju u svrhu zarade na korisnicima. Facebook je dugo godina bio glavni krivac za kršenje privatnosti, no u zadnje 2-3 godine shvatili smo kako nas ne prati samo Facebook već to rade i svi ostali servisi. Uvijek postoje iznimke (Snapchat), ako je vjerovati pričama iz tih kompanija, ali tih iznimaka je jako jako malo (još jednom, ako uopće postoje). Bilo kako bilo, svi prikupljaju razne informacije o nama i sve to kako bi nam poboljšali uslugu i doživljaj servisa. No, paradoksalno je što s jedne strane govore i razglabaju o zaštiti privatnosti korisnika, a s druge strane svojim činjenjem sve to pobijaju. Imaju li priče o zaštiti privatnosti uopće ikakvog smisla?
Budući da Twitterova usluga oglašavanja malo kaska za ostalima, navedena je mreža odlučila kako će prikupljati više informacija o nama kako bi nam pružila što relevantnije oglase. Dakle, kako ne bismo bili bombardirani oglasima koji nas ne zanimaju, Twitter je odlučio prikupljati detalje o nama na temelju kojih će nam pružati relevantan sadržaj, tj. relevantne reklame. Prema njihovoj priči, naša prava privatnosti su i dalje vrlo dobro zaštićena, uz ovu malu iznimku. U novi pravilima Twittera još stoji kako je ta mreža u mogućnosti pratiti koje aplikacije koristite na svojem pametnom telefonu, što dakako neće nimalo utjecati na zaštitu vas kao korisnika.