PočetnaInternetDruštvene mrežeMobilno oglašavanje na Facebooku predvodnica prihoda

Mobilno oglašavanje na Facebooku predvodnica prihoda


Facebook je društvena mreža broj jedan na internetu, barem što se broja aktivnih korisnika tiče. Možda kvalitetom ima i boljih mreža, no sasvim je neosporno da je Facebook lider na tržištu jer drži daleko najveći udio korisnika. Godinama je ta mreža doživljavala razne promjene koje su ponekad znale biti i totalno promašene. Nažalost, puno puta promjene su išle u tom smjeru da ponude što bolje uvjete oglašivačima, što je naravno oštetilo same korisnike koji su s vremenom postali zatrpani raznoraznim reklamama.

Svaki potez koji je Facebook radio imao je kao glavni cilj povećati nekako zaradu u budućnosti. Prema najnovijim rezultatima to je Facebooku i uspjelo jer su prihodi Facebooka porasli u zadnjih nekoliko kvartala prihodi porasli čak za 59 posto. Veliku zaslugu ovdje povlači mobilno oglašavanje jer upravo je taj segment oglašavanja najviše narastao u zadnjim kvartalima. Spominje se kako je oglašavanje na mobilnoj platformi zaslužno za 90 posto novih prihoda koje je Facebook ubrao. Sve u svemu udio prihoda od mobilnog oglašavanja čini trenutno 61 posto prihoda u Facebooka, što jasno daje do znanja oko čega će se Facebook u budućnosti posebice truditi.

Statistika Facebooka u posljednjim je kvartalima odlična i vjerujemo da će tako biti još neko vrijeme. No, kako je sve prolazno, vjerujemo da će i oglašavanje na Facebooku s vremenom splasnuti, a pojaviti će se neki novi bolji model promocije. No, do tada, Facebook može mirno disati jer sve brojke idu njemu u korist.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular