Nakon što je Facebook prošlog tjedna predstavio novu verziju Instagrama koja omogućuje dijeljenje i uređivanje video sadržaja, mnogi novinari proglasili su to direktnim napadom na Twitter i njegovu aplikaciju Vine. Prve brojke o korištenju Vinea tome idu u potpunosti u prilog pa je tako od predstavljanja novog Instagrama smanjen broj downloada Vinea, a posljednje informacije koje su objavili u analitičkoj kompaniji Topsy pokazuju da je smanjen i broj linkova s Vinea koji su podijeljeni na Twitteru. Tako je nakon omogućavanja dijeljenja video zapisa na Instagramu broj dnevnih linkova koji se s Vinea dijele na Twitteru smanjen s 2,5 milijuna na 1,5 milijun, odnosno smanjen je za čak milijun u samo jednom danu.
Na Ubergizmu kažu da bi ove brojke mogle biti samo privremene jer je dio korisnika htio samo testirati video na Instagramu te će se na kraju vratiti Vineu, no dio će ih vjerojatno ipak odustati od Twitterovog servisa i videozapise većinom dijeliti putem Instagrama.