Google Stadia izgleda nije ispunila zacrtana očekivanja i ne ostvaruje zaradu kakvu je Google zamislio. Početak propadanja Stadije počeo je prošle godine kada je Google odlučio zatvoriti svoje vlastite studije za razvoj igara, još je došla i konkurencija u vidu Xbox Clouda i Amazon Lune, a sada izgleda dolazi i do promjene imena.
Prema Business Insideru, Stadija više nije prioritet Googleu kada je u pitanju gaming i smanjen je prioritet kada su u pitanju blockbusteri drugih izdavača. No, Google se ipak ne planira tek tako odreći Stadije, te s time dolazi do promjene taktike. Prema Hughu Langleyju, prestat će se koristiti ime Stadia i ponudit će se proizvod poznat pod imenom Google Stream.
NEW: Inside Google’s plan to salvage Stadia
– Focus internally is now mostly on B2B play & securing white-label deals that leverage underlying tech
– Google has branded that tech ‘Google Stream’
– Working with Peloton to support games on its bikeshttps://t.co/2QYBkJu8Bk
— Hugh Langley (@HughLangley) February 4, 2022
S novim imenom, fokus će se prebaciti s igrača na poslovne partnere kojima će biti omogućen streaming igara. Google je navodno već pregovarao s nekim tvrtkama kao što su razvojni tim Bungie i izdavačka kuća Capcom, kojoj će Google ponuditi svoju streaming tehnologiju korištenu za Google Stadiju, čime bi Capcom omogućio isprobavanje demo verzija Resident Evil igara.
According to Business Insider, Google is planning to salvage its Stadia technology and is currently shopping it around under the name Google Stream
Insiders claim that the actual consumer platform Stadia has been deprioritizedhttps://t.co/3yVDAAbTSL pic.twitter.com/s1LyVyW08n
— Nibel (@Nibellion) February 4, 2022
Google još nije dao službenu izjavu, no čini se kako se Google s promjenom poslovne strategije povlači iz utrke s ostalim uslugama za streaming igara.