PočetnaOstaloPoslovne vijestiPOČETAK DIGITALIZACIJE PROCESA OBRADE ŠTETA NA HRVATSKOM TRŽIŠTU OSIGURANJA

POČETAK DIGITALIZACIJE PROCESA OBRADE ŠTETA NA HRVATSKOM TRŽIŠTU OSIGURANJA


Allianz uveo aplikaciju Mobile Adjuster za bržu procjenu šteta na motornim vozilima

Windows 8 aplikacija ubrzava proces obrade šteta, na zadovoljstvo Allianzovih korisnika

Kako bi svojim korisnicima ponudila brzu i kvalitetnu uslugu, tvrtka Allianz implementirala je Mobile Adjuster, Windows 8 poslovnu aplikaciju, s ciljem povećanja mobilnosti zaposlenika i standardizacije procesa u industriji osiguranja. Uvođenjem ovakvog poslovnog rješenja Allianz je postao začetnikom digitalizacije procesa obrade šteta motornih vozila na hrvatskom tržištu.

„Zahvaljujući Mobile Adjuster aplikaciji, naši procjenitelji mogu biti na mjestu štete odmah po njenom nastanku, postaju autonomni u poslovanju uz smanjenu mogućnost ljudske pogreške, čime smo optimizirali radni proces. Korištenjem aplikacije uveli smo jedinstven način rada na tržištu i učinili prvi korak u digitalizaciji procesa kojim ćemo posve ukinuti dugotrajne papirnate obrade šteta. U suradnji s kompanijom Microsoft, započeli smo eru digitalnih obrada šteta kojom doprinosimo okolišu, a korisnicima nudimo procjene štete u najkraćem mogućem roku od nastanka prometne nesreće“, objasnio je Darko Plavić, Allianzov direktor Službe za štete na motornim vozilima.

Aplikaciju Mobile Adjuster trenutno koristi 20 Allianzovih procjenitelja šteta, podijeljenih u teritorijalne skupine koje pokrivaju cijelu Hrvatsku. Osim procjenitelja, podatke generirane aplikacijom koriste i njihovi nadređeni, što im omogućava bolje upravljanje timovima, primjerice pristupom statusu zadataka te mjerenjem uspjeha zaposlenika kroz njihovo ostvarenje poslovnih ciljeva.

Implementacija aplikacije Mobile Adjuster trajala je pet mjeseci, što je relativno kratko s obzirom na kompleksnost procesa i IT infrastrukture, a za to je bila zadužena tvrtka InfoCumulus. „Implementacija ovakvog rješenja nije samo programiranje aplikacije, već i promjena internih IT sustava i poslovnih procesa. Zbog toga je bio potreban veliki angažman Allianzovih zaposlenika, a dosta vremena uloženo je i u izgled i korisničko iskustvo aplikacije. Dobrom pripremom projekta i promišljanjem o svim aspektima uvođenja ovakvog rješenja osigurali smo da aplikacija od prvog dana radi kako je zamišljeno i do sada je bilo jako malo izmjena“, rekao je Darko Jovišić, konzultant tvrtke InfoCumulus.

„Uspješnom implementacijom ovog projekta, pokazali smo kako se može transformirati, pojednostaviti i ubrzati poslovne procese i prijeći iz papirnate u digitalnu eru. Microsoftova platforma i partnerska tehnološka rješenja pružaju čitav niz mogućnosti implementacije različitih rješenja u tvrtkama svih veličina, koja zaposlenicima omogućavaju mobilnost i pristup vlastitim podacima s bilo kojeg uređaja, s bilo koje lokacije i u bilo koje doba. Stoga sve kompanije koje imaju terenske radnike mogu steći velike prednosti uvođenjem mobilnih rješenja, jer se povećanjem interne učinkovitosti uz istovremeno pružanje kvalitetnije usluge krajnjim korisnicima može osigurati jako brz povrat ulaganja“, zaključuje Ivan Vidaković, direktor tvrtke Microsoft Hrvatska.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular