Pojam influencera u posljednje se 2-3 godine itekako uselio u online sferu i danas zahvaljujući društvenim mrežama imam mnoštvo ljudi koji žive na temelju svojih profila i promocija. Iako su istraživanja pokazala kako su influenceri itekako kvalitetan alat promocije, koji donosi veliki publicitet i odaziv ljudi, neki smatraju kako ipak većina influencera nije kvalitetna i ne donosi veliku dobrobit. Donekle je to i istina, jer danas svaki korisnik društvene mreže koji ima nešto već broj pratitelja, automatski smatra da je influencer i da ima pravo tražiti od brendova da mu daju nešto besplatno ili plate suradnju.

Cijela priča s influencerima narasla je do te mjere da su danas online poštanski sandučići poznatih hotela prepuni ponuda razno raznih influencera. Većina tih ‘influencera’ od hotela traži besplatan smještaj, a zauzvrat nude nekoliko objava koje će biti objavljene na blogovima i društvenim mrežama. Prema pokazateljima, većina influencera želi 5-10 dana besplatnog smještaja, a kada to preračunamo u cijene hotela ti influenceri postaji skupa investicija.

Sve je više hotela koji su odlučili ‘bojkotirati’ influencere i jasno im dati do znanja da ne žele surađivati s ekipom s društvenih mreža. Naime, zatrpavanjem email pretinaca hotela raznim ponudama, influenceri su počeli nervirati hotelsko osoblje. Mnogobrojnim ponudama otežavaju hotelima njihov stalan posao i time smanjuju efikasnost rada osoblja zaduženog za rezervacije. Neki su hoteli odlučili stati tome na kraj i ne žele više primati influencere, dok je dio hotela samo smanjio broj suradnji.

Nedavno se po medijima proširila priča kako su na posebnom udaru hoteli na Maldivima koji su imali prilike surađivati sa svakakvim influencerima. Javnost su obavijestili kako će ubuduće smanjiti broj suradnji i da će vrlo pažljivo birati influencere za suradnju. Čini se kako je u njihovom slučaju potvrđena teza, da ima razno raznih influencera, dio koji ne donosi nikakve benefite za određeni brend, hotel ili hotelski lanac.


Piše: M.Ž.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here