PočetnaOstaloZanimljivostiFacebook testira nove opcije

Facebook testira nove opcije


Mark Zuckerberg zna jako puno stvari o više od milijardu korisnika njegove društvene mreže – gdje su rođeni, gdje sada žive, s kim se druže, gdje izlaze, koje filmove i glazbu vole, a zna sve i o njihovim partnerima i obitelji. No, Facebooku niti to nije dosta te u ovoj kompaniji žele znati još više stvari o svojim korisnicima pa testiraju još jednu opciju putem koje će korisnici ove mreže dijeliti detaljne informacije o stvarima koje rade, glazbi koju slušaju, sportskim klubovima koje prate i slično. U kućici za upisivanje statusa trenutno piše ‘Što ti je na umu?’, a nova opcija koju testiraju korisnicima će nuditi i velik broj prijedloga što da napišu pa će se tako ispod kućice za statuse pojaviti i prijedlozi koje možete upotrijebiti za status poput: osjećam se, gledam, slušam, čitam i slično te će, umjesto običnog tekstualnog opisa, uz takve statuse moći dodavati smajlići ili predefinirani tekstualni i slikovni opisi pa bi objave statusa trebale biti zanimljivije i ekspresivnije.

Tako, kada korisnici budu objavljivali npr. statuse o filmovima, u statusu će se pojaviti ikona kako gledaju neki film te će se informacije o tom filmu pojaviti ispod samog statusa. Facebook korisnicima već nudi izbor popularnog sadržaja kojeg mogu ubaciti u svoj status pa ako u status upišu gledam, ova će im mreža kao jednu od mogućnosti predložiti popularnu seriju Game of thrones, ako napišu status kako slušaju glazbu, preporučit će im Radiohead, za jelo im mogu preporučiti kavu, čaj i itd. Na Tech Cruncheu vjeruju da Facebook na ovaj način želi potaknuti korisnike da sa svojim prijateljima na ovoj mreži češće dijele sadržaj i inforamcije o stvarima koje rade, slušaju i gledaju.

Naravno, češće dijeljenje ovakvih informacija odlična je prilika za oglašivače i povećanje zarade Facebooka kojem će korisnici dati novu i veliku količinu informacija koje će onda moći prodati oglašivačima jer će češće objavljivati informacije o stvarima koje rade, glazbi koju slušaju, hrani koju jedu i slično i te će informacije utjecati na oglase koji će im se prikazivati na ekranima računala i mobilnih telefona. Također, oglašivači bi Facebooku mogli plaćati da će među predloženim aktivnostima koje će se korisnicima prikazivati prilikom upisivanja statusa pojave i tzv. ‘sponzorske aktivnosti’ – npr. prilikom početka emitiranja nove sezone popularne serije Game of thrones, korisnicima bi se kao prijedlog statusa mogla pojaviti aktivnost ‘Gledam Game of thrones’. Facebook ovu opciju trenutno testira na malom broju korisnika na webu i na mobilnoj stranici i nije poznato kada bi mogla postati dostupna svima, a na Tech Cruncheu smatraju da bi, s obzirom da će, zahvaljujući smajlićima i zanimljivim novim ikonama statusi biti vizualno atraktivniji i ‘izdvajat će se iz mase dosadnih tekstualnih statusa, ova opcija mogla postati jako popularna i donijeti još koji dolar više u blagajnu Facebooka.


Prethodni članak
Sljedeći članak
RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular