PočetnaOstaloTechNapredna tehnologija, personalizacija i digitalizacija kao novi imperativi u industriji ljepote

Napredna tehnologija, personalizacija i digitalizacija kao novi imperativi u industriji ljepote


Zagreb, 30. svibnja 2018. – Na ovogodišnjem, trećem izdanju sajma startupova, digitalnih transformacija i inovacija VIVATECH 2018 (Viva Technology Paris 2018), L’Oréal je predstavio niz tehnoloških inovacija te pokazao kako digitalne tehnologije doprinose budućnosti industrije ljepote pružajući korisniku još bolji doživljaj i jedinstveno iskustvo. Na najvećem sajmu inovacija u Europi L’Oreal je i ove godine potvrdio svoju poziciju lidera predstavivši „pametno ogledalo“ koje posjetiteljima omogućuje virtualno isprobavanje make up-a i boje kose, virtualnog butlera na glasovno upravljanje, potom tehnologiju koja omogućuje stvaranje personalizirane njege kože temeljenoj na dijagnostici dermatologa, personaliziranu dijagnostiku vlasišta i vlakana za kosu te naprednu kapsuliranu tehnologiju koja se primjenjuje prilikom tuširanja.

VIRTUALNI MAKEUP

Svi su posjetitelji L’Orealovog izložbenog prostora tako imali priliku doživjeti potpuno novo digitalno iskustvo ljepote, i to prolaskom kroz tri različite prostorije koje susrećemo u svakodnevnom životu – kupaonicu, frizerski salon i beauty trgovinu.  U svakom od tih prostora L’Orealovi su brendovi predstavili niz personaliziranih proizvoda, digitalnih uređaja, ali i beauty usluga koje prožimaju proširenu stvarnost te umjetnu inteligenciju.

Svoju premijeru doživjelo je predstavljanje nove tehnologije proširene stvarnosti kompanije Modiface, svjetskog lidera u području proširene stvarnosti i umjetne inteligencije u industriji ljepote. Kompanija Modiface posljednja je L’Orealova akvizicija koja je do sada već kreirala niz revolucionarnih aplikacija koje kombiniraju njegu ljepote s proširenom stvarnošću. Ova tehnologija korisnicima omogućuje potpuno personalizirano iskustvo uz pristup raznovrsnim korisnim beauty tutorijalima kroz vođenje make up stručnjaka, virtualno isprobavanje šminke i različitih izgleda, ali i online kupovinu.

loreal hrvatska virtualno šminkanje

„Pametno ogledalo“, prototip tehnologije osmišljene isključivo za ovogodišnji sajam, a koju potpisuju Modiface i L’Orealov startup partner MemoMi, posjetiteljima je omogućila virtualno isprobavanje make up-a koje najbolje odgovara njihovim odjevnim kombinacijama.

L’Oréal Professionnel, brend specijaliziran za njegu kose, predstavio je tehnologiju za virtualno isprobavanje raznovrsnih boja kose baziranu na 3D umjetnoj inteligenciji koja u velikoj mjeri doprinosi boljem doživljaju frizerskih usluga te ujedno poboljšava odnos frizera i korisnika.

pametno ogledalo

L’Oréal je predstavio i dvije inovacije u online kupovini. Prva dolazi u obliku virtualnog butlera na glasovno upravljanje, razvijenog u suradnji s L’Oréal Paris linijom kozmetike za muškarce Men Expert, a koji pruža personalizirane savjete za njegu kože te omogućuje kupnju proizvoda temeljenu na razgovoru s korisnikom. Druga inovacija razvijena je u suradnji s kineskom tvrtkom Alibaba, a podrazumijeva ogledalo koje naručuje make up proizvode direktno s internetske trgovine TMall, ovisno o izgledu kojeg korisnik virtualno odabere.

Također, po prvi put u Europi, L’Orealov brend SkinCeuticals predstavio je Custom D.O.S.E, tehnologiju koja omogućuje stvaranje personalizirane njege za kožu temeljenoj na dijagnostici dermatologa, dok je La Roche-Posay predstavio novo iskustvo tuširanja u suradnji s francuskim startupom Skinjay. Riječ je o naprednoj kapsuliranoj tehnologiji koja se primjenjuje prilikom tuširanja, a omogućava korisniku s osjetljivom kožom da ulije u vodu tuša La Roche-Posay dermatološku otopinu za njegu kože.

Vodeći svjetski brend za njegu kose Kérastase predstavio je personaliziranu dijagnostiku vlasišta i kvalitetu vlakana kose, temeljenu na kombinaciji mobilne aplikacije i kamere za live stream. Ova tehnologija omogućit će profesionalcima da preporučuju proizvode za njegu kose koji najviše odgovaraju željama i potrebama njihovih klijenata.

S ciljem da predstavi kako nove tehnologije pomažu u povećanju agilnosti i učinkovitosti u L’Oréalovoj proizvodnji, dio izložbenog prostora bio je posvećen integraciji digitalnih tehnologija i proizvodnog procesa  (Industrija 4.0), a sa suradničkim industrijskim robotom te 3D printerom za pakiranje prototipova u glavnim ulogama.

P.R.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular