PočetnaOstaloPress ReleaseViše od dva milijuna prodanih HUAWEI Watch GT pametnih satova

Više od dva milijuna prodanih HUAWEI Watch GT pametnih satova


Zagreb, 24. lipnja 2019. – Huawei Consumer Business Group (CBG) objavio je da je pametni sat HUAWEI Watch GT prodan globalno u više od dva milijuna primjeraka od listopada prošle godine što ga čini najpopularnijim pametnim satom na svijetu.

Prema podacima vodeće analitičke tvrtke IDC, u prvom kvartalu 2019. godine, Huawei je ostvario godišnji rast od 282,2% u odnosu na isti kvartal prošle godine što ga svrstava u sam vrh tri najveća svjetska proizvođača nosivih uređaja.

Otkad je pušten u prodaju HUAWEI Watch GT dobio je brojne pohvale medija i korisnika među kojima se ističe nekoliko pohvala za tehnološke značajke, a posebno ona za trajanje baterije. Nakon što je istraživanje pokazalo da je kratki period između punjenja bio bolna točka za potrošače, Huawei je odgovorio uvođenjem pametnog sata WATCH GT kojeg pokreće Huawei Lite OS sustav i osnažena dual-chipset arhitektura koja omogućava duže trajanje baterije.

Baterija uz uobičajeno korištenje omogućuje korisnicima dva tjedna cjelodnevnog nošenja s aktiviranom funkcijom mjerenja pulsa, funkcijom koja analizira san preko noći, 90 minuta vježbanja tjedno i obavijesti o porukama. Istraživanje provedeno na korisnicima nakon kupnje sata provedeno ranije ove godine, pokazalo je da 81% korisnika kupuje WATCH GT upravo zbog dugog trajanja baterije.

Među tehnološkim inovacijama koje korisnici smatraju važnima istaknule su se:

  • Huawei Truseen 3.0 tehnologija praćenja otkucaja srca koja može pratiti broj otkucaja srca tijekom cijelog dana u stvarnom vremenu pružajući detaljne povratne informacije o zdravlju korisnika. Ova tehnologija je predložena za nagradu “MWC 2019 Best Wearable Mobile Technology”.
  • Huawei Trusleep 2.0 pomaže korisnicima prepoznati šest tipičnih problema sa spavanjem i pruža im savjete i personalizirane usluge za poboljšanje kvalitete sna.
  • Više od 10 sportskih opcija koje pomažu potrošačima u praćenju i nadziranju njihovih režima i rasporeda vježbanja.

 

U ožujku ove godine Huawei je predstavio dva nova izdanja – 46mm Active Edition i 42mm Elegant Edition, pružajući korisnicima još veći izbor.

Temeljem impresivnih rezultata u prvom tromjesečju, Huawei ostaje siguran u svoj kontinuirani rast na tržištu nosivih tehnologija koje predvodi HUAWEI Watch GT.

Prema podacima o ulaganju u industrijsko istraživanje i razvoj za 2018. godinu koje prikuplja EU, Huawei se nalazi na petom mjestu na popisu svjetskih ulagača u istraživanje i razvoj, a ujedno je i jedina kineska kompanija koja se nalazi u prvih deset.  Osim snažnih napora u razvoj proizvoda s inovativnom tehnologijom koja rješava sve izazove s kojima se korisnici susreću, Huawei ima za cilj pružiti još popularnije proizvode širom svijeta.

P.R.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular