PočetnaOstaloPress ReleaseKako je Viber u jeku pandemije uspjeơno povezao korisnike i brendove

Kako je Viber u jeku pandemije uspjeĆĄno povezao korisnike i brendove


Viberovi rezultati doĆŸivjeli su nevjerojatan porast upravo tijekom pandemije, u razdoblju kada su i kupci i brendovi zaista prigrlili nove digitalne trendove; 58% viĆĄe brendova pokrenulo je svoj poslovni account za komunikaciju s kupcima putem Vibera, a 48% viĆĄe brendova kreiralo je i svoj chatbot

Zagreb, 15. travnja 2021. – Svijet viĆĄe nije isti. Dovoljno je u ruke uzeti smartphone i shvatiti koliko su nam ĆŸivoti u posljednjih godinu dana postali „digitalni“. Čuti glas drage osobe koja je u samoizolaciji, odrĆŸavati romantične odnose ili zadrĆŸati posao tijekom lockdowna – appovi i internet pokazali su svu svoju moć kao nikada dosada. Velik broj tvrtki i kupaca rjeĆĄenje je pronaĆĄao upravo u Viberu –  regionalnom, omiljenom messaging appu.

Kada bi 2020. imala vlastiti moto, glasio bi „Prilagodi se ili nestani sa scene“. Pandemija je brendove koji su tradicionalno prodaju obavljali offline natjerala na neizbjeĆŸnu migraciju na osobniji i izravniji način komunikacije s kupcima – prepoznali su vrijednost online poslovanja. Restrukturirali su svoju komunikacijsku strategiju, ĆĄto je kod kupaca izazvalo itekako pozitivnu reakciju. Zatvoreni dućani i izrazito restriktivne mjere tvrtkama su oteĆŸali odrĆŸavanje prisne veze sa svojom publikom, stoga su alternativna, digitalna rjeĆĄenja poput instant messengera preuzela ulogu komunikacijskog kanala i brendovima omogućila da pronađu put do srca svojih kupaca. TroĆĄkovi online poslovanja postali su niĆŸi, dok je korisničko iskustvo postalo vaĆŸnije nego ikada – sve zajedno rezultiralo je većim brojem brendova koji su svoje poslovanje odlučili nadograditi i Viberom, kreativnijim online strategijama i novim alatima.

Kao rezultat novog trenda, tijekom proơlih godinu dana, broj poslovnih Viber accounta na globalnoj se razini povećao za 58%, dok je u Hrvatskoj pokrenuto 38% viơe novih poslovnih messaging kanala. U kontekstu hrvatskih poslovnih rezultata u odnosu na 2019. godinu, brojke pokazuju značajno povećanje broja poslanih poruka (za 66%), a pogotovo broja poslanih transakcijskih poruka (za čak 134%). Nakon testiranja u laboratoriju, korisnici se viơe ne moraju vraćati po rezultate – primit će ih putem Viber poruke. Na sličan se način prima i obavijest o statusu naručene hrane, vremenu dostave za namirnice kupljene online, podsjetnik za termin kod veterinara itd.

Jedan od najzanimljivijih novih trendova pokrenuli su brendovi (mali i veliki) koji su počeli graditi 1-na-1 razgovore sa svojim kupcima, umjesto jednosmjernog slanja poruka u obliku monologa. Ti su brendovi shvatili vaĆŸnost i vrijednost dijaloga: kupci imaju priliku dati svoj feedback, poslati narudĆŸbu i potraĆŸiti pomoć oko potencijalnog problema. Takav 1-na-1 oblik komunikacije s kupcima i kvalitetnije korisničko iskustvo predstavljaju samu budućnost online usluga.

U sferi oglaĆĄavanja, najznačajniji porast na globalnoj razini pokazale su sljedeće industrije: hrana (+174%), druĆĄtvene mreĆŸe (+244%) i mobilne igre (+122%). U isto vrijeme, najmanje su oglaĆĄavanja putem messengera proĆĄle godine ostvarili sektori turizma, automobilske industrije i FMCG, poĆĄto su oni trpili najveća ograničenja izazvana pandemijom. Kao rezultat, za njih je doĆĄlo do generalnog pada u potraĆŸnji za oglaĆĄavanjem. Ukupno gledajući, broj brendova koji su na globalnoj razini koristili oglaĆĄavanje putem messengera povećao se za 115%, dok je u Hrvatskoj to iznosilo 50% u odnosu na prijaĆĄnju godinu.

Istovremeno, Viber je odrĆŸao obećanje da će sav sadrĆŸaj koji brendovi objave putem messengera tretirati prema visokim etičkim i moralnim standardimakorisnicima daje priliku odabrati koje brend kanale ĆŸele pratiti i kako ĆŸele da im se prikazuju oglasi, pruĆŸa vrhunsku sigurnost korisničkih podataka i sigurno komunikacijsko okruĆŸje temeljeno na automatskoj obostranoj enkripciji.

Sve veća popularnost chatbotova iz temelja će izmijeniti svijet mobilnih komunikacija. Globalna popularnost botova na Viberu povećala se za 48%, a brendovi jednostavne, repetitivne zadatke sve čeơće prepuĆĄtaju takvim virtualnim asistentima. KoriĆĄtenje chatbotova brendovima pomaĆŸe fokusirati se na unaprjeđivanje korisničkog iskustva, dok kupci izrazito cijene brze odgovore i 24/7 raspoloĆŸivost usluge. Percipirana visoka kvaliteta usluge gradi vjernost brendu – chatbotovi su prepoznati kao savrĆĄen izbor za tu ulogu.

TrĆŸiĆĄte messaging appova također će nastaviti rasti – do 2027. broj korisnika narast će na gotovo 3 milijarde ljudi. Tri. Milijarde. To je gotovo zastraĆĄujuć broj kupaca s kojima treba odrĆŸavati odnos, brinuti oko njihovog zadovoljstva, procesirati narudĆŸbe, pruĆŸati im korisničku potporu, raditi s računima, menijima, kartama
 i sve to koristeći infrastrukturu instant messengera. Tehnologija je već raspoloĆŸiva, a kupci su spremni, brendovi bi to trebali imati na umu pri izradi novih poslovnih planova.

Viber tvrtkama nudi messaging rjeĆĄenja (chatbotovi, servisne poruke), brandirane stickere i display oglase. Poruke mogu biti prilagođene poslovnom cilju – transakcijske (npr. potvrda narudĆŸbe ili notifikacija o dostavi/isporuci), promotivne (poruke s posebnom ponudom ili promocijom proizvoda), kao i u tipu dvosmjernog dijaloga (korisnička podrĆĄka, feedback i miĆĄljenje korisnika, slanje narudĆŸbe).

P.R.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular