PočetnaOstaloPoslovne vijestiVrijednost Applea srozala se ispod bilijun dolara: Može li se zaustaviti pad?!

Vrijednost Applea srozala se ispod bilijun dolara: Može li se zaustaviti pad?!


Ne tako davno pisali smo o tome kako je Apple uspio prestići nevjerojatno brojku vrijednosti od bilijun dolara. Iako je tada sve ukazivalo kako će kompanija i dalje rasti, stvari su se malo promijenile u zadnje vrijeme. Zanimljivo, podaci govore kako profit Applea i dalje raste, no svi ostali podaci uglavnom imaju blagi pad koji se odrazio i na vrijednost Applea. Tako je Apple ponovno pao ispod bilijun dolara vrijednosti, što je dakako brojka o kojoj mnoge kompanije mogu samo sanjati – no taj pad ukazuje i na neke probleme koji su se pojavili u Appleu.

Mnoge stručnjake nedavno je iznenadila informacija kako je Apple odlučio da više neće javno prezentirati kvartalna izvješća o prodaji svojih uređaja. Konkretno, nećemo više znati koliko je uređaja (iPhone, Mac i iPad) prodano u kojem kvartalu, što su mnogi shvatili kao pokušaj zamaskiravanja loših prodajnih podataka. Iako ti podaci nisu loši, činjenica je da novi iPhone XR ima znatno lošije rezultate na tržištu, nego što su bila očekivanja.

Zbog toga, Apple je odlučio smanjiti brojku telefona koji su trebali biti proizvedeni, što je uzrokovalo lančani pad vrijednosti kompanija na burzi. Uz to što je vrijednost Applea pala ispod bilijun dolara, smanjila se i vrijednost kompanija koje proizvode uređaje za ovog američkog giganta, poput Foxconna, Pegatrona, AAC Technologies, itd.

Iz kompanije su naveli kako je razlog sakrivanja kvartalnih podataka optimiziranje procesa unutar tvrtke, odnosno žele se što bolje upoznati s kupcima kako bi im ponudili što bolju uslugu. Jasno, mnogi u to nisu povjerovali i smatraju kako je Apple zaglibio u loše razdoblje. S obzirom na to da se bliži sezona blagdana, financijski rezultati mogli bi se uskoro i popraviti.

Doduše, kao što smo već spomenuli tvrtka i dalje ima sve veći profit, no stručnjaci to prepisuju sve većim cijenama uređaja. Činjenica je da cijene neće više moći rasti u nedogled, a kako će na sve to reagirati kupci vidjet ćemo već u narednim mjesecima nakon blagdanske sezone.

Piše: M.Ž.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular