Tajvanski proizvođač smartphonea HTC nalazi se u ozbiljnoj krizi. Iako su nedavno predstavljeni modeli HTC 10 i u11 dobili pozitivne kritike, tvrtka koja je proizvela prvi pametni telefon s WiFi-jem nastavlja svoj tržišni pad.

Tijekom listopada zaradili su pozamašnih 200 milijuna dolara, da bi u studenom dosegli nedovoljnih 188 milijuna. Razlika je prevelika, ali u HTC-u stvari tako stoje već duže vrijeme. Studeni je zbog predblagdanskih popusta i Crnog Petka često najprofitabilniji mjesec u godini, a HTC nije iskoristio priliku za prodaju i pokazao da s njima nešto ozbiljno ne štima.

HTC U11 – zadovoljio kritiku, ali ne i tržište


U odnosu na zimsko razdoblje prošle godine, tvrtka je sada doživjela pad za 26%, odnosno četvrtinu svih prihoda. Ni dobra oglašivačka kampanja nije im pomogla da ostvare značajnije rezultate u SAD-u i Europi. Posluju dobro jedino u svojoj i susjednim zemljama, pa uskoro trebaju smisliti plan kojim će globalno privući kupce.

Tvrtka više no ikad treba nove ideje, kako hardverske, tako i tržišne

Kupce, koji su trenutno zagriženi za novi iPhone te Samsung Galaxy uređaje, pa im HTC ne može ponuditi ništa novo. Iz konkurencije ga dodatno izbacuje Huawei, trudeći se sustići dva najjača proizvođača pametnih telefona. Tajvanci su ispali s top liste deset smartphone giganta i sada nastavljaju padati.

Može li malo maštovitosti okončati krizu u HTC-u, ili će tvrtka morati potražiti spas od propasti nakon dvadeset godina postojanja?

Piše: D.S.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here