PočetnaOstaloPoslovne vijestiRačunala nisu na izdisaju: Lenovo ostvario fantastične rezultate na tržištu i ostvario...

Računala nisu na izdisaju: Lenovo ostvario fantastične rezultate na tržištu i ostvario velike prihode


Lenovo je trenutno jedan od najpopularnijih tehnoloških brendova, barem kada pričamo o tržištu računala. Za razliku od mnogih drugih koji su se okrenuli proizvodnji pametnih telefona, Lenovo je ostao dosljedan tržištu računala – a to im se pokazalo kao ispravan potez. Naime, novi financijski izvještaji pokazuju kako su rezultati kompanije Lonovo fantastični te mogu bezbrižno nastaviti razvoj računala.

Iako su mnogobrojni analitičari smatrali da će se tržite računala naglo ‘strmoglaviti’, čini se kako Lenovo taj pad nimalo nije osjetio. Najveći proizvođač računala na svijetu objavio je nedavno rezultate poslovanja za posljednji kvartal fiskalne godine 2018. u kojem je obuhvaćeno razdoblje od siječnja do ožujka 2019. godine.

Financijski rezultat premašio je sva očekivanja analitičara, a u spomenutom razdoblju dobit tvrtke Lenovo iznosila je velikih 118 milijuna dolara. Koliko je rezultat fantastičan pokazuje podatak kako je Lenovo u istom razdoblju prošle godine imao dobit od (samo) 33 milijuna dolara. Na temelju novog financijskog izvještaja u Lenovo-u su optimistično naglasili kako je ovo jedan od najuspješnijih kvartala u posljednjih nekoliko godina.

Prihodi u navedenom razdoblju iznosili su 11.7 milijardi dolara, što je rast od otprilike 10 posto. Ako pogledamo čitavu godinu, Lenovo je zabilježio prihode u iznosu od 51 milijarde, a ostvarena dobit iznosi 597 američkih dolara. Valja istaknuti kako je prošle godine Lenovo poslovao s gubitkom od 189 milijuna dolara.Najveći rast u uspješnom kvartalu ostvaren je na području PC i Smart Device, a poseban fokus bio je na premium segmentu računala.

Sjajni financijski rezultati Lenovo-a pokazatelj su kako segment računala još uvijek nije na izdisaju i kako ljudi računala još uvijek koriste z znatnoj mjeri. Dakako, tržite se nešto promijenilo pa je fokus preseljen na područje poslovnih korisnika, kao i korisnika koji traže top modele. Uglavnom, u kompaniji Lenovo mogu biti itekako zadovoljni jer za razliku od prošlogodišnjih rezultata, ovogodišnji su puno bolji i ukazuju na trend rasta. Pitanje je može li Lenovo zadržati takve super rezultate i koji je to ključan čimbenik zbog kojeg Lenovo sjajno kotira na tržištu?

Piše: M.Ž.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular