• Prihodi Grupe na godišnjoj razini rasli gotovo 7% dosegavši 13,3 milijardi američkih dolara
  • Dobit prije oporezivanja (PTI) rasla na godišnjoj razini 38% dosegavši 332 milijuna američkih dolara
  • Neto dobit rasla na godišnjoj razini 31% dosegavši 213 milijuna američkih
  • Prihod* poslovne jedinice Software and services na godišnjoj razini rastao 38% dosegavši više od 1 milijarde američkih dolara – sada pridonosi 7,6% ukupnim prihodima Grupe

 

HONG KONG, 19. kolovoza 2020. – Lenovo Group (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) objavio je prihode grupe u prvom kvartalu od 13,3 milijardi američkih dolara, što je porast od gotovo 7% u usporedbi s prošlom godinom (gotovo 10% ako se izuzme učinak tečaja). Dobit prije oporezivanja rasla je 38% u usporedbi s istim kvartalom prošle godine dosegavši 332 milijuna američkih dolara, dok je neto dobit također rasla 31% na godišnjoj razini, dosegavši 213 milijuna američkih dolara. Osnovna zarada po dionici u prvom kvartalu iznosila je 1,80 američkih centi ili 13,95 honkonških centi.

„Ovi izvanredni rezultati prvog kvartala pokazuju da je Lenovo vrlo brzo uhvatio zamah uslijed utjecaja pandemije i prihvatio nove mogućnosti proizašle iz rada na daljinu, edukacije i ubrzane digitalizacije“, izjavio je Yang Yuanqing, predsjednik i izvršni direktor Lenova. „Dok se svijet i dalje suočava s izazovima, Lenovo je fokusiran na postizanje održivog rasta na temelju našeg core poslovanja te na temelju novih usluga i rješenja koje nam nudi inteligentna transformacija fokusirana na usluge.

Globalni ekonomski čimbenici

Posljednji kvartal obilježio je više poslovnih izazova u cijeloj industriji, uključujući geopolitičke neizvjesnosti i COVID-19. Kako bi pronašao rješenja za te izazove Lenovo i dalje koristi svoje temeljne kompetencije operativne izvrsnosti i pristup „globalne nabave, lokalne provedbe”. Imajući u vidu geopolitičko okruženje Lenovo i dalje vjeruje da suradnja na području trgovine, tehnologije i kulture pruža znatne gospodarske koristi svim tržištima i osigurava da tehnologija može koristiti svima u društvu i osnažiti ih.

Pregled poslovnih jedinica

Poslovna jedinica Intelligent Devices Group (IDG) nastavlja predvoditi snažnu izvedbu kompanije. Poslovna jedinica PC and Smart Devices Group (PCSD), jedna od dvije poslovne IDG poslovne jedinice, dvoznamenkastim učinkom povećala je prihod na godišnjoj razini dosegavši 10,6 milijardi američkih dolara. Dobit prije oporezivanja narasla je na 670 milijuna američkih dolara, što predstavlja rast od 28% na godišnjoj razini, dok je vodeća profitabilnost u industriji porasla za gotovo 1 postotni bod i ostvarila novi rekord od 6,3%. Tržište osobnih računala snažno je premašilo očekivanja industrije o padu tržišta, a istovremeno je Lenovo zadržao globalnu vodeću poziciju na tržištu osobnih računala (PC i Tablet). Također, na globalnoj razini ostvaren je rast prihoda u segmentu Consumer business od 45% u usporedbi s prošlom godinom. Zahvaljujući tim uspjesima prihodi su porasli za 30% u regiji EMEA i 18% u Kini. Volumen prodanih jedinica u visoko rastućim i premium kategorijama kao što su Gaming, Workstations, Visuals, Thin i Light te Chromebook nastavlja s visokim dvoznamenkastim rastom. Globalno e-Commerce poslovanje zabilježilo je vrhunske rezultate s rastom prihoda većim od 50% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Ubuduće kompanija očekuje da će se trenutna snažna potražnja za osobnim računalima pretvoriti u dugoročni trend. Kao rezultat toga Lenovo će se usredotočiti na inovativne proizvode koji se prilagođavaju novom globalnom okruženju, dodatno će ojačati svoj globalni lanac opskrbe kako bi zadovoljio brzorastuću potražnju, nastaviti razvijati svoju platformu za e-trgovinu i usredotočiti se na segmente s visokim rastom kako bi potaknuo rast premium tržišta s vodećom profitabilnošću.

Druga poslovna jedinica iz IDG-a,  Mobile Business Group (MBG) unatoč tome što je još uvijek pod utjecajem COVID-19 i izazovnih tečaja, ostvarila je iskorak s povećanjem prihoda od 33% u odnosu na prošli kvartal. Unatoč padu prihoda na godišnjoj razini kompanija je rasla brže od tržišta u Latinskoj Americi, Sjevernoj Americi i Europi te ostvarila rekordan udio u tržištima Latinske Amerike i Sjeverne Amerike. Ubuduće, Lenovo će nastaviti koristiti snažni portfelj, inovativnu tehnologiju, a posebice 5G mrežu kako bi nastavio profitabilni rast.

Poslovna jedinica Data Center Group (DCG) nastavila je s iznimnim rastom te ostvarila povećanje prihoda od gotovo 20% dosegavši 1,6 milijardi američkih dolara i istodobno na godišnjoj razini povećala profitabilnost. Značajni uspjesi zabilježeni su u Cloud Service Provider poslovanju (prethodno hyperscale) koje je na godišnjoj razini raslo više od 30% i ostvarilo rekordne prihode zahvaljujući snažnoj potražnji za javnom cloud infrastrukturom uslijed povećane digitalne potrošnje tijekom karantene zbog COVID-19. U međuvremenu, baza korisnika i dalje raste zahvaljujući vlastitom prilagođenom dizajnu i proizvodnim kapacitetima te proširenim prodajnim kapacitetima za usluge Cloud servisa. Enterprise and SMB poslovanje (prethodno non-hyperscale) ostvarilo je rast prihoda na godišnjoj razini zahvaljujući dvoznamenkastom rastu prihoda u visoko rastućim segmentima Software Defined Infrastructure and Services i High-Performance Computing. Ubuduće očekujemo dugoročni rast Cloud Service Provider segmenta i koristit ćemo postojeću snagu u ponudi javnog i privatnog clouda kako bi proširili Edge computing poslovanje.

Kao rezultat odlučne provedbe 3S strategije inteligentna transformacija kompanije Lenovo nastavlja ostvarivati snažan napredak. Prihod jedinice Software and Services* rastao je 38% na godišnjoj razini dosegavši 1 milijardu američkih dolara te sada pridonosi 7,6% ukupnim prihodima Grupe. U segmentu Smart IoT* prihod je rastao 39% na godišnjoj razini, u segmentu Smart Infrastructure 16% i u segmentu Smart Verticals* 65% zahvaljujući Smarty City rješenjima u Kini te Smart Healthcare rješenjima u Sjevernoj Americi. Segment Attached Service* rastao je 32% na godišnjoj razini, segment Managed Service* (uključujući brzorastući segment Device as a Service) 48% te segment Solutions* 54%.

*fakturirani prihod

P.R.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here