PočetnaOstaloPoslovne vijestiiPosao iPivo: Kako prepoznati i privući najbolje softverske developere u vašu tvrtku

iPosao iPivo: Kako prepoznati i privući najbolje softverske developere u vašu tvrtku


  • Novi meet-up iz serije iPosao iPivo tvrtke TestDome i GemBox održat će u utorak, 5. studenog u 18h
  • Tema ovog predavanja, koje će iznimno biti održano na engleskom jeziku, je „Hiring developers demystified“. Mario Živić, suosnivač globalno uspješne tvrtke TestDome objasnit će kako prepoznati developere koji se najbolje uklapaju u vašu tvrtku, kako provesti proces zapošljavanja, testiranja i probnog rada na najučinkovitiji mogući način te govoriti o znanstveno razvijenoj metodi za zapošljavanje posebno prikladnoj za zapošljavanje računalnih inženjera
  • Lokacija: HUB385, Petračićeva 6, Zagreb; datum i vrijeme: 5. studenog od 18h; ulaz besplatan

ZAGREB, 04. studeni 2019. – Tvrtke GemBox, dobavljač softverskih komponenti razvijenih u .NET-u i Javi, i TestDome, on-line sustava za testiranje kandidata za posao, održat će u utorak, 5. studenog, peti u nizu besplatnih meet-upova pod nazivom iPosao iPivo. Predavanje na ovom meet-upu bit će iznimno na engleskom jeziku, a održat će ga Mario Živić, suosnivač TestDomea, na temu „Hiring developers demystified“.

Zapošljavanje kvalitetnih softverskih inženjera ključno je za uspjeh bilo koje tvrtke koja se bavi razvojem softvera, no posloprimci i poslodavci u ovom slučaju često imaju različite poglede o tome na koji način najbolje iskomunicirati i procijeniti vještine kandidata, što znatno otežava taj proces.

Mario će na predavanju obuhvatiti nekoliko različitih pristupa koje koriste obje strane te pojasniti njihove prednosti i mane, ali će predstaviti i pristup koji su razvili znanstvenici za obradu podataka (data scientists) za zapošljavanje u vlastitoj branši, koji se izuzetno dobro uklapa i u zapošljavanje softverskih inženjera.

Serija iPosao iPivo zamišljena je kao niz meet-upova o temama vezanim za uspješno poslovanje putem Interneta. O svim temama na meet-upovima govorit će ljudi koji imaju bogato iskustvo njihove primjene u praksi.

Ovaj meet-up peti je po redu u seriji iPosao iPivo. Prvi se održao u ožujku, a prisutnima je ponudio odgovor na pitanje kako doći do 10 000 stranih kupaca bez aktivne prodajne sile, koristeći samo snagu Googleove tražilice. Na drugom meet-upu održanom u travnju tema je bila kako uspostaviti procese u tvrtki koja uopće nema ured, dok se na trećem, održanom u lipnju, govorilo o tome kako početi globalno prodavati softveru jedno poslijepodne. Prvi jesenski meet-up održan je u rujnu, a bavio se temom A/B testiranja za male firme.

Svako od predavanja pratilo je više od 80 sudionika, a snimke možete pogledati na YouTubeu:

P.R.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular