Jedna od vodeÄih svjetskih digitalnih agencija, preuzimanjem splitske IT tvrtke najavila ulazak na hrvatsko trÅŸiÅ¡te
Zagreb, 17. srpnja 2021. â Dept, jedna od vodeÄih svjetskih digitalnih agencija, sa sjediÅ¡tem u Amsterdamu, ovih je dana najavila ulazak na hrvatsko trÅŸiÅ¡te. Dept digitalna agencija poznata je po svojem poslovnom modelu ekspanzije putem preuzimanja lokalnih perspektivnih IT i tech tvrtki, te je na domaÄe trÅŸiÅ¡te uÅ¡la preuzimanjem splitske IT tvrtke Blazing Edge, koja tako postaje dio Depta ali ujedno i sjediÅ¡te za regionalno poslovanje.
Dept u svojem portfelju ima klijente poput Microsofta, Unilevera, Panasonica, Samsunga, Allianza, Philipsa i mnogih drugih, te su takoÄer zasluÅŸni za podizanje interesa za ovogodiÅ¡nju Euroviziju, izradom jedinstvenog 3D virtualnog pregleda natjecanja, kojeg je proÅ¡le godine pratilo viÅ¡e od 180 milijuna ljudi Å¡irom svijeta. Osim impresivnog klijentskog portfelja, Dept je na svjetskom trÅŸiÅ¡tu prepoznat po iznimno kvalitetnom radu, te su ove godine osvojili ukupno 11 prestiÅŸnih Webby nagrada (2021 Webby Awards) za svoje klijente, meÄu kojima su Google, Patagonia, Honig i drugi.
Preuzimanjem tvrtke Blazing Edge, Dept je zapoÄeo proces uspostavljanja lokalnih i regionalnih poslovnih odnosa te je uz splitski, nedavno otvoren i zagrebaÄki ured. Dept je trenutno na hrvatskom trÅŸiÅ¡tu prisutan s neÅ¡to viÅ¡e od 30 iskusnih developera iz podruÄja web developmenta, osiguranja kvalitete i mobilea, dok je plan do kraja sljedeÄe godine udvostruÄiti broj digitalnih profesionalaca te nastaviti s rastom i tijekom nadolazeÄih godina.
Ovom prilikom razgovarali smo s Ivanom BlaÅŸeviÄem, osnivaÄem splitskog Blazing Edgea i regionalnim direktorom Dept agencije koji je izjavio: âPosljednje dvije godine su za nas bile pune velikih promjena i novih izazova. S jedne strane, gradili smo vrlo kvalitetan tim IT struÄnjaka kako bismo pruÅŸili Å¡to bolju uslugu svojim klijentima, dok smo se s druge strane istovremeno morali prilagoÄavati novom postavu i ubrzanom Å¡irenju poslovanja i kadra radi akvizicije. Biti dijelom Depta te biti prepoznat kao potencijal za regionalnu prisutnost uistinu je velika Äast i potvrda kvalitete naÅ¡eg rada te smo daleki put prevalili od naÅ¡ih poÄetaka u malom podrumu. Veliko je zadovoljstvo kod akvizicije pronaÄi nekoga s kim dijelite iste ciljeve i vrijednosti te za koga odmah osjetite da vam se kulture i odnosi poklapaju. Zajedno nam se otvaraju puno veÄe moguÄnosti i siguran sam da, biti dijelom ovakve kompanije, donosi sa sobom i dodatnu vrijednost koja Äe svakako imati i veliki utjecaj na Å¡iru zajednicu unutar koje poslujemo. Naime, Dept je poznat po svom modelu druÅ¡tveno odgovornog poslovanja i ponaÅ¡anja, te sam iznimno ponosan Å¡to Äemo i mi u Hrvatskoj provoditi projekte koji Äe pozitivno utjecati na druÅ¡tvo u cjelini.â, zakljuÄuje BlaÅŸeviÄ.
âHrvatsku doÅŸivljavamo kao izvrsno uporiÅ¡te za naÅ¡e poslovanje i Å¡irenje na ostatak regije. Imate zdravu poslovnu i poduzetniÄku scenu i atmosferu, dok ste istodobno idealno srediÅ¡te za struÄnjake u kreativnosti, tehnologiji i bazama podataka. VeÄ duÅŸe vrijeme pratimo razvoj industrije u Hrvatskoj i vrlo smo zadovoljni Äinjenicom da smo sada prisutni s uredima u Zagrebu i Splitu i da postajemo dijelom hrvatskog trÅŸiÅ¡ta. Dodao bih i da je porijeklo moje supruge hrvatsko te volimo posjeÄivati ââhrvatsku obalu i prekrasno Jadransko more tijekom ljetnih praznika, tako da sada mogu kombinirati posao sa zadovoljstvom dok sam u Hrvatskoj”, naglaÅ¡ava Dimi Albers, CEO Depta.
P.R.