Japanska kompanija Sony više neće prodavati svoje pametne telefone na području Sjedinjenih Država. Njihova odluka rezultat je velikih nedavnih deficita na američkom tržištu. Naime, u posljednjih su godinu dana u SAD-u zabilježili 879.5 milijuna dolara minusa te prodali samo 6.5 milijuna uređaja.

Zato će se ubuduće koncentrirati na obližnja azijska tržišta (uz matični Japan, spominju se Tajvan i Hong Kong) te Europu, gdje ostvaruju puno bolje rezultate u usporedbi s SAD-om. Razlog tomu je partnerstvo s Ericssonom, koje su počeli ostvarivati još kada su pametni telefoni tek počeli osvajati svijet.

S Amerikancima je priča bila potpuno drugačija. Na njihovom su ih tržištu neke greške skupo stajale, zbog čega je i odnos danas takav kakav jest. Kao primjer možemo navesti situaciju kada je na Xperia modelima u sjevernoj Americi, bez ikakvog objašnjenja bilo onemogućeno skeniranje otiska prsta.

Dodatno, Sony Mobile odlično surađuje s europskim i azijskim operaterima, dok su s onima iz SAD-a suradnju prekinuli još 2015. godine. Naravno, tamo gdje mogu, Japanci novac žele uštedjeti. Stoga su najavili zatvaranje prodajnih lanaca i u Pekingu, a nove planiraju otvoriti na jeftinijem Tajlandu.

Indija, Indonezija, Južna Koreja i Vijetnam jedine su zemlje koje su tijekom 2018. rasle, tako da je djelomična selidba na obližnji Tajland logična. Hoće li im se potez dugoročno isplatiti, tek ćemo saznati.

Piše: D.S.

 

 

 

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here