Magento je jedna od najpopularnijih platformi za e-trgovinu na svijetu i koriste je mnogi klijenti diljem svijeta, ali i u Hrvatskoj. Magento ispod sebe ima mnoštvo poznatih klijenata pa je i samim time vrijednost ovog brenda jako velika. Sve to prepoznao je Adobe koji odlučio Magento pripojiti svojem poslovanju i nada se kako će mu to donijeti nove klijente i dodatni poslovni uzlet.

Prema dostupnim podacima Adobe će preuzeti Magento za 1.68 milijardi dolara. Iako pregovori traju već mjesecima, čini se kako se cijele priča privodi kraju i kako bi akvizicija mogla biti završena u trećem kvartalu ove godine. Adobe će ovim potezom napraviti jedan novi iskorak na tržištu, jer broj kompanija s kojima surađuje Magento je poprilično šarolik i zanimljiv, a među najveće klijente spadaju Canon i Rosetta Stone.

Za sada još nije poznato na koji će način Adobe utjecati na dosadašnju politiku ove popularne platforme. Naime, Magento je do sada dolazio u dvije verzije – prva je bila open source i samim time potpuno besplatna, dok je druga verzija bila plaćena i korisnicima je donosila mnoštvo naprednih mogućnosti.

Iako je pitanje o budućnost bilo postavljeno čelnicima Adobe-a, nitko nije želio ništa komentirati i kazali su samo kako će se sve saznati kada transakcija bude završena. Do tada, ostaje veliko pitanje da li je moguć scenarij u kojem će Adobe početi svima naplaćivati korištenje Magento platforme te bi li to značilo veliki odljev klijenata?


Mnogi smatraju kako će Adobe ovu uslugu pokušati ‘ukalupiti’ u svoj Experience Cloud. Ta je usluga namijenjena svima iz marketinškog sektora, a nudi fantastičan uvid u marketinške alate, odnosno statistiku koje se krije iz klijenata. Dodavanjem Magento-a u taj spektar usluga Adobe bi mogao zaokružiti sektor e-trgovine koji iz mjeseca u mjesec strelovito raste i time bi mogli otvoriti jedna nova vrata poslovanju ove velike i poznate kompanije.

Piše: M.Ž.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here