PočetnaOstaloIntervjuIntervju - Sancta Domenica - Prodajni uspjeh usprkos recesiji

Intervju – Sancta Domenica – Prodajni uspjeh usprkos recesiji


Zanimljiv razgovor smo vodili s Goranom Janičijevićem, voditeljem maloprodaje u Sancta Domenici, tvrtki koja je u kriznoj 2014. napravila – pazite sad – dvostruko veći promet u odnosu na 2013. godinu! Sancta Domenica postoji 15 godina, fokusirani su na maloprodaju i veleprodaju konzumne elektronike a Goran im se pridružio u travnju 2014., nakon tri godine vođenja IT odjela u Samsungu, te deset godina u M SAN Grupi.
Gorane, sjajno je čuti da neka tvrtka ostvaruje ovakve rezultate.

Recite nam više o Sancta Domenici…?
Sancta Domenica je osnovana 2000. godine, dakle imamo 15 godina iskustva u maloprodaji i veleprodaji konzumne elektronike.
Poznati smo po kvalitetnoj ponudi smartphonea i televizora najboljih svjetskih brandova, ekskluzivni smo zastupnik Sony Playstationa i većeg broja izdavača igara, te maloprodajom s jedinstvenim konceptom Brand Store trgovina. Kod nas možete nabaviti i informatičku opremu te premium uređaje bijele tehnike.
Tijekom 2013. prihodi su bili na razini 160 milijuna kuna. Planovi za 2014. su bili prebaciti 200 milijuna kuna, a uspjeli smo ostvariti preko 300 milijuna kuna prometa u 2014. godini.
To je dvostruki rast na godišnjoj razini, s time da nam se prodaja u zadnja 4 mjeseca godine utrostručila u odnosu na 2013.
Sancta Domenica je privatna hrvatska tvrtka u potpunosti u domaćem vlasništvu, koja zapošljava 60-ak djelatnika. Ne ovisimo o nekom međunarodnom sustavu ili lancu.
P: Nakon šest godina krize, maloprodaja pada te ovakve brojke zasigurno nisu očekivane.

Kako ste uspjeli postići takve rezultate?
Prije svega, predan i naporan rad svih naših djelatnika, koji su ponos tvrtke – posebice djelatnici u trgovinama. Konstantno ulažemo i unaprjeđujemo znanja naših djelatnika, što se pokazalo kao izvrsna strategija. Najbolji djelatnici su zadovoljni djelatnici, mi se s naše strane trudimo osigurati sve potrebno za osobni razvoj i motivaciju.
Cilj nam je pružiti vrhunsku uslugu kupcima, u svim koracima kupnje i odabira uređaja: od online informacija, preko procesa prodaje do postprodajne usluge.
Tu su i atraktivne trgovine, te naravno – vrlo dobre cijene i uvjeti kupnje, poput plaćanja beskamatno na 24 rate, plaćanja mobitelom, česte promocije, besplatne dostave za sav asortiman…

Recite nam nešto više o konceptu Brand Store trgovina
Sancta Domenica je prepoznatljivi upravo po brand store konceptu, tj. specijaliziranim trgovinama elektroničkom opremom koji svoju ponudu definiraju pod okriljem pojedinih brandova – Sony, Samsung, LG, Panasonic.
Imamo brand store trgovine u West Gate Shopping Cityu i Arena Centru u Zagrebu, a u planu je i daljnje širenje.
Maloprodajni lanac sastoji se od Sony Centera – naš prvi brand store, koji uz Sony portfeljo, nudi i Playstation konzole, pribor i igre. Zatim tu su Samsung Brand Store, Panasonic i LG store.
Tijekom 2013. smo započeli razvoj i vlastitog lanca Sancta Domenica multibrand dućana, koji ujedinjuju ponudu svih top brandova na jednom mjest
Uveli ste u ponudu HP prijenosnike, i za nekoliko mjeseci postali ovlašteni maloprodajni partner.
Činjenica jest da su prijenosna računala opet u trendu. Potražnja za tablet računalima pada jer nisu opravdali očekivanja potrošača – neprikladni su za uredski rad i poslovne potrebe, a hibridini uređaji se do sada nisu uspjeli nametnuti kao logičan „The Next Big Thing“ u mobile-computing segmentu..
HP je bio logičan izbor za fokus naše ponude u segemntu prijenosnika, s obzirom da je riječ o najprepoznatljivijem informatičkom brandu, dugogodišnjem vodećem proizvođaču i lideru u prodaji na lokalnom nivou, s najboljom podrškom za maloprodajne partnere i krajnje potrošače.
Uskoro ćemo našim kupcima ponuditi i HP pisače i monitore.
Tržište konzola i igara je dobilo vjetar u leđa pojavom Playstationa 4…?
Sony Playstation 4 konzola se pokazala kao apsolutni pobjednik na lokalnom i globalnom nivou.
Izdavanjem većeg broja atraktivnih igara, posebice od rujna 2014. nadalje; Destiny, FIFA 15, NBA 2K15, Driveclub, Call of Duty, Grand Theft Auto V – gaming tržište je explodiralo a igranje putem konzola u visokoj rezoluciji na velikim ekranima postalo je mainstream.
Ovlašteni smo zastupnici Playstationa i Electronic Artsa, očekujemo daljnji rast gaming tržišta.

U vašim zaista atraktivnim trgovinama postoje i uređaji bijele tehnika Samsunga, LG-a i Panasonica…?
Točno, no tu smo prilično različiti od konkurencije. Fokus u ponudi bijele tehnike stavili smo na uređaje srednje klase, koji su nešto skuplji, ali najčešće su best buy. Niska potrošnja struja nadoknađuje razliku u cijeni već za godinu ili dvije, nakon toga slijedi čista ušteda. Možda mislite da je tržište bijele tehnike dosadno, ali nove tehnologije donijele su kvalitetnije pranje, nižu potrošnju praška i vode, tiši i mirniji radu, dulje jamstvo, nježnije ponašanje prema odjeći… To su benefiti u kojima uživate od prvog dana, a slično vrijedi i za druge proizvode bijele tehnike.

Za kraj, kakvi su vam planovi za 2015.?
Sancta Domenica je u top pet najuspješnijih maloprodajnih lanaca elektronike u Hrvatskoj.
Planiramo i dalje snažno rasti na zdravim osnovama. Dodatno ćemo unaprijediti kvalitetu usluge i komunikaciju s kupcima. Naša internet stranica će, pored prodajnog djela, postati mini tehnološki portal s kvalitetnim informacijama koje olakšavaju kupnju konzumne elektronike.
Otvarat ćemo nove prodajne kanale uključujući i adresiranje malih i srednjih poslovnih korisnika, a u planu je i proširiti poslovanje van granica lijepe naše.
Mladi smo, optimistični i ambiciozni tim ljudi koji krizu gleda kao priliku, a prepreke i probleme kao izazove, te se u poslovanju pokušavamo maksimalno rukovoditi razumijevanjem potreba potrošača.. Naš interni cilj je biti kolektiv zadovoljnih pojedinaca koji s osmjehom dolaze svako jutro na posao. S takvim stavom, vjerujem u svjetlu budućnost naše kompanije.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular