PočetnaMobyPametni telefoniXiaomi razvija Poco brend i nove sjajne Pocophone uređaje

Xiaomi razvija Poco brend i nove sjajne Pocophone uređaje


Xiaomi je poput nekih drugih kompanija odlučio svoje uređaje podijeliti u zasebne brendove. Iako su do sada imali samo podbrend Redmi, čini se kako će uskoro i Poco uređaji postati zasebni brend – što bi moglo rezultirati kvalitetnijim razvojem uređaja, posebno prilagođenim ciljanom segmentu tržišta. Redmi brend na tržištu ostvaruje fantastične rezultate, a mnogi se pitaju može li isto to ponovi i novi brend Poco.

U stranim medijima su se pojavile informacije kako će uskoro pod novim brendom biti predstavljen Pocophone F2, odnosno Lite inačica navedenog telefona. Iako su informacije o novim Poco uređajima gotovo nepoznate, sve su glasnija nagađanja što će to krasiti nove modele ovih pametnih telefona. Informacije o novom Lite uređaju nedavno je javnosti obznanio youtuber RevAtlas, no valja naglasiti kako informacije treba uzimati s rezervom.

Što se tiče samih performansi Poco F2 Lite uređaja u njegovom bi se središtu trebao nalaziti Qualcommov Snapdragon 765 čip, koji bi trebao kvalitetno funkcionirati uz pomoć 6GB radne memorije. Na prednjoj strani uređaja trebao bi se nalaziti veliki zaslon u kojem će kao waterdrop notch biti smještena selfie kamera. Telefon će čini se imati i iznimno izdržljivu bateriju čiji će kapacitet iznositi čak 5000 mAh. Uređaj bi trebao biti pokretan na Android 10 sustavu, a za grafički dio biti će zaduženo MIUI sučelje.

Sve gore navedeno samo su glasine koje su se pojavile u stranim medijima pa ne mora značiti da se zbilja razvijaju nove verzije Poco uređaja. Ipak, ako Xiaomi zaista odluči izdvojiti Poco kao novi brend za očekivati je kako će predstavljati više od jednog telefona u seriji – što onda potvrđuje cijelu priču. Konkretno, osim glavnom modela Poco uređaja u budućnosti bismo mogli imati i Lite verziju koja će karakteristikama biti nešto slabija, ali ipak prilično kvalitetna. S obzirom na to da Xiaomi ostvaruje sjajne rezultate na tržištu pametnih telefona, daljnji razvoj uređaja (pa i brendova) omogućit će mu bolju ekspanziju na segmente tržišta u kojima za sada ne dominira.

Piše: Marko Županić


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular