PočetnaInternetKorisne aplikacijeGoogle Chrome dobiva mogućnost grupiranja tabova i automatskog blokiranja zahtjevnih oglasa

Google Chrome dobiva mogućnost grupiranja tabova i automatskog blokiranja zahtjevnih oglasa


Google Chrome i dalje neumoljivo drži vrh ljestvice popularnosti internet preglednika i ne nazire se neke ozbiljnija konkurencija koja bi tu dominaciju mogla uzdrmati. Činjenica je da Google radi fantastičan posao po pitanju Google Chrome softvera te korisnici nemaju problema s traženjem alternative tom sustavu. Dakako, za sve to uvelike je zaslužna kvaliteta rada samog sustava koji iz mjeseca u mjesec dobiva nove funkcionalnosti i poboljšanja.

U beta verziji Google Chrome sustava pojavila se mogućnost grupiranja tabova – koja bi se vrlo skoro trebala pojaviti i u službenoj varijanti ovog programa. Zanimljivo je to kako je ova funkcionalnost dugo vremena bila jedna od prioritetnih želja korisnika Google Chrome sustava – i napokon je došao red da se uvrsti u beta verziju. Korisnici bi tako uskoro trebali dobiti mogućnost grupiranja tabova – kako bi se lakše snalazili u mnogim otvorenim tabovima. Proces grupiranja tabova neće se odvijati automatski već će ga korisnik pozvati kada za time osjeti potrebu. Konkretno, korisnik će desnim klikom na određeni tab dobiti mogućnost da taj tab smjesti u neko od željenih grupa tabova – koje će samostalno nazivati, označavati i etiketirati.

Uz grupiranje tabova, na novoj Google Chrome inačici pojavit će se još jedna zanimljiva opcija – o kojoj vjerojatno mnogi i nisu puno razmišljali. Poznato je kako mnogi korisnici ne vole online reklame koje ih učestalo napadaju s raznih portala i servisa. Google je odlučio stati na kraj teškim reklamama – koje uvelike troše resurse računala. Učitavanjem web stranica i servisa uglavnom nam se učitava svakakav sadržaj, a zahvaljujući novoj nadogradnji Google Chrome će dopuštati rad samo onim reklamama koje ne troše puno resursa.

Pravila su jasna – oglas koji koristi glavni thread CPU više od 60 sekundi ili koji koristi više od 4 MB mrežnog prometa – automatski će se blokirati. Korisnik će dobiti obavijest kako je oglas blokiran, a ta će se obavijest pojaviti na onome mjestu gdje se taj oglas trebao prikazati. Ta bi se novost na Google Chrome sustavu trebala pojaviti za nekoliko mjeseci, dok će nam grupiranje tabova stići već u narednim danima.

Piše: M.Ž.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular