Marketing je zanimljiv svijet u kojem se inovacije i nešto novo uvijek dobro prihvaća. Gledanje na svijet iz neke druge perspektivne i stvaranje u ljudima neki pozitivan osjećaj i želju za još. Sve je to još veće i jače kad se radi o socijalnim mrežama. Mreža koja i nije u najboljem razdoblju svojeg bivanja je zasigurno Twitter. Sve se teže nose s mrežama poput Instagrama i Facebooka, no kreativnost i želja da privuku još novih i zadrže stare korisnike ne nedostaje.

Twitter se odlučio okrenuti prema najpopularnijoj vrsti humora na socijalnim mrežama, memovima.

Dobar meme je uvijek drago vidjeti, a Twitter je odlučio uzeti memove koji su na njegov vlastiti račun i pretvoriti ih upravo u svoju marketinšku kampanju. Twitter je nedavno otpratio sve ljude koje je pratio na socijalnoj mreži, uključujući i vlastitog CEO Jack Dorseya te umjesto njih zapratio 28 ljudi čiji su memovi postali dio ove zanimljive kampanje.

Twitter je od svih 28 korisnika dobio dopuštenje za korištenje njihovih objava, pa se sad njihovi memovi nalaze u podzemnim željeznicama po čitavom New York-u i San Franciscu. Ovakvim tipom kampanje želi se pokazati da je Twitter mjesto na kojem se dešavaju smiješne, zanimljive i viralne stvari i da je to ono što se cijeni. Ističe se ispravan način korištenja socijalne mreže umjesto rasizma, seksizma i drugih loših stvari koje trenutno vladaju Twitterom.

Uzbuđenje kod odabranih je naravno neopisivo, a kampanja bi trebala trajati do 9. kolovoza. Sličnoj kampanji su se također okrenule i aplikacije tipa Spotify i Seamless, gdje su ponašanje svojih korisnika i njihovu aktivnost pretvorili u vlastitu marketinšku kampanju. Ovaj tip kampanje je strateški vrlo pametan jer se već u samom početku pred potencijalne korisnike izbacuju mogućnosti koje se nude, a nema nitko bolji za pokazati koliko je proizvod super od zadovoljnog korisnika. Vrijeme je za stvaranje memova, po možda i mi završimo na nekom plakatu u New Yorku.

Piše: M.Ž.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here