PočetnaInternetDruštvene mrežeŠto je “Meta Verified” i je li vrijedno plaćanja?

Što je “Meta Verified” i je li vrijedno plaćanja?


Izvršni direktor MeteMark Zuckerberg – najavio je da će tvrtka pokrenuti uslugu/program “Meta Verified” u veljači 2023. godine. Meta Verified je plaćena pretplatnička usluga za verifikaciju na Facebooku i Instagramu. Ali što je to i vrijedi li tog novca?

Što je “Meta Verified”?

Meta Verified je zapravo mjesečna pretplata na Metine aplikacije s kojom dobivate dodatne značajke/mogućnosti na vašim Facebook i Instagram računima, navodi se u priopćenju iz Meta Newsrooma. Najistaknutija značajka Meta Verified je plava značka za potvrdu koju ćete dobiti na svojim profilima nakon pretplate.

Dodatne značajke uključuju:

  • Praćenje računa s obzirom na imitatore
  • “Live” korisnička podrška (op.a. vjerojatno 24/7)
  • Povećana vidljivost i doseg putem pretraživanja, komentara i preporuka
  • Ostale neodređene značajke koje će tek biti objavljene

Ako vam Meta Verified zvuči poznato, to je zato što je njegova najava uslijedila nedugo nakon pokretanja Twitter Bluea krajem 2022. godine. Ključne su razlike u dodatnim značajkama, koje izgledaju bolje u sprječavanju lažnog predstavljanja što je bio veliki problem za Twitter Blue.

Snapchat je također pokrenuo pretplatničku uslugu pod nazivom Snapchat+ 2022. godine i stekao više od milijun pretplatnika. To čini Metu najnovijom kompanijom koja nudi plaćanje pretplate.

Da biste pristupili ovoj usluzi, morat ćete imati najmanje 18 godina i “pokazati” službeni identifikacijski dokument. Vjerojatno ćete morati uploadati dokument kao što je osobna iskaznica ili putovnica.

Stavke poput vašeg imena, prezimena i rođendana neće se moći uređivati nakon pretplate i nakon što potvrdite svoj identitet.

Koliko košta Meta Verified?

Meta Verified koštat će 11.99 dolara putem weba i 14.99 dolara na iOS-u i Androidu (naplaćivat će se mjesečno). I dalje nije jasno hoće li ljudi koji plate uslugu putem weba imati kvačicu kraj svog profila kad uđu na Facebook putem mobitela. Kao i inače, Facebook još nije ni počeo s uslugom, a već zbunjuju korisnike.

Pretplata će prvo biti pokrenuta u Australiji i Novom Zelandu u veljači 2023. Datumi za ostale regije još nisu objavljeni.

Koje su prednosti i nedostaci Meta Verified usluge?

Glavne prednosti za korisnike su plava verifikacijska značka i povećan doseg na Facebooku i Instagramu. Provjera na društvenim mrežama dugo je bila statusni simbol, a to korisnicima daje jednostavan način da poboljšaju svoju online prisutnost.

Povećani doseg može značiti da se vaši postovi predlažu većem broju korisnika na njihovim feedovima ili da se vaši postovi pojavljuju na tuđim “Explore” stranicama. Ovo je korisno ako želite povećati svoju publiku i ako za to imate potrebe. 99 posto korisnika vjerojatno nema.

Još jedna prednost je povećano povjerenje kada gledate druge korisnike na platformama. Ako puno ljudi kupi ovu uslugu kako bi dobili svoju plavu verificiranu kvačicu, onda znate da su oni ono za što se predstavljaju, a ne lažna osoba.

Glavni nedostatak Meta Verifieda je taj što ne uključuje mnogo značajki u usporedbi s drugim pretplatama na društvenim mrežama kao što je Twitter Blue. Za sličnu cijenu, Meta Verified nudi puno manje. Naravno, ima još značajki koje Meta tek treba najaviti, tako da usluga može postati usporediva s drugima, ali trenutno nema mnogo toga osim verifikacije i povećane vidljivosti. To su dobre značajke za neke korisnike, ali ne žele ih svi. Meta će morati ponuditi više kako bi povremene korisnike zainteresirala za pretplatu.

Vrijedi li plaćati Meta Verified?

Najavljene značajke podložne su promjenama, tako da je teško dati jednoznačan odgovor na ovo pitanje. Odgovor će također biti različit za različite korisnike. Na primjer, ako imate privatni račun na Facebooku i Instagramu, a zapravo ne želite proširiti svoj doseg, onda Meta Verified vjerojatno nije za vas.

Međutim, ako želite podijeliti svoje postove s više ljudi, onda bi to moglo biti isplativo ulaganje. 12 dolara mjesečno za one koji žele biti “influenceri” i nije tako puno. Reklamiranje samo jednog posta na Facebooku može biti mnogo skuplje. Plus, ova pretplata uključuje dvije aplikacijeFacebook i Instagram.

Meta Verified će se vjerojatno isplatiti malim kreatorima ili online influencerima koji bi stvarno mogli potaknuti rast svojih društvenih medija putem pretplate. Ali pričekajmo da usluga zaživi, pa ćemo onda donijeti konačan sud.

 

Piše: Boris Plavljanić


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular