U posljednjih nekoliko godina Snapchat je stasao u jednu od najpopularnijih društvenih mreža, posebice ako pričamo o mlađoj populaciji koja Snapchat koristi masovno. Snapchat je prije koju godinu bila aplikacija kojoj su svi najavljivali veliku ekspanziju na tržištu, jer je uvela jedan novi format komunikacije – nestajući video.

Prognoze su bile toliko optimistične da je glavni čovjek Snapchata, Evan Spiegel, odlučio odbiti sve ponude velikih tehnoloških divova i zadržati Snapchat u svojem vlasništvu. No, kako vrijeme odmiče, Snapchat polako posustaje u borbi s velikanima i čini se kako su konkurenti uspješno zaustavili raste ove popularne društvene mreže.

Prema izvještajima, rezultati Snapchata nisu bili sjajni u zadnjim kvartalima prošle godine. Naime, smanjuje se rast broja korisnika ove društvene mreže, ali i prihodi nisu na zadovoljavajućoj razini. Tu vrijedi pohvaliti konkurente (posebice Instagram) koji su implementirali gotovo sve funkcionalnosti koje Snapchat ima i time se uključili u ravnopravnu borbu za korisnike. Čini se kako Snapchat ima sve više problema, a sve to dodatno potvrđuje i činjenica da se naveliko razmišlja o uvođenju oglasa koje se ne bi moglo preskočiti.

I dok su konkurenti naveliko kopirali funkcionalnosti Snapchata, čini se kako bi ovog puta Snapchat mogao kopirati funkcionalnost konkurenta kada su oglasi u pitanju. Naime, među marketinškim ekspertima unutar Snapchata pojavila se ideja da uvedu oglase sliče onima na YouTubeu. Dakle, reklama počinje s prikazivanjem i možete je preskočiti tek nakon što prođe nekoliko sekundi. Prema najavama, kod Snapchata bi ta reklama trebala trajati minimalno 3 sekunde, nakon čega bi je korisnik mogao maknuti.


Biti će zanimljivo vidjeti kako će se stvari razvijati. Naime, Evan Spiegel je još od samih početaka tvrdio kako ne želi oglase u svojoj aplikaciji i kako ne želi oglasima remetiti rad korisnika. Dakle, bio je veliki zagovornik aplikacije bez oglasa. Sada njegov tim predlaže da se ti oglasi uvedu i tu u formatu gdje ih neće biti moguće preskočiti. Hoće li Spiegel pristati na takvu ideju ili će sve završiti samo na ideji i na zadovoljstvo korisnika Snapchata?

Piše: M.Ž.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here