Snapchat je prije koji dan bio pod optužbama da je hakirano i ukradeno jako puno fotografija s dotične mreže. No, za sada nemamo još nikakvih konkretnih dokaza da je tome tako. I dok je ova informacija kružila internet scenom, pojavila se nova koja nam ukazuje na činjenicu da ćemo uskoro i na Snapchatu imati reklame.

Zanimljivo je kako su se reklame implementirale na raznim društvenim mrežama. S obzirom da svi žele zadržati korisnike i ne žele ‘ometati’ reklamama, nastoje prezentirati uvođenje oglasa kao ‘sjajnu nenametljivu potrebu mreža’. Isto tako, ovih je dana uradio i Snapchat. Njihov je CEO Evan Spiegel najavio kako ćemo uskoro na Snapchatu dobiti reklame koje neće nimalo smetati korisnicima i biti će vrlo ugodno ukalupljene u cjelokupnu Snapchat priču. Baš inovativno, isto kao što je to obećao i Facebook i Twitter i svi ostali željni zarade.

Ipak, Snapchat je pomalo drugačiji od drugih jer slovi za mrežu koja ne prikuplja podatke o korisnicima. Facebook primjerice znade sve o vama i prati svaki vaš potez i klik na mreži i na temelju toga vam prezentira relevantne oglase. Snapchat će raditi drugačije, tako da neće oglase prilagođavati vama već pričama koje se nalaze na mreži. Tako će primjerice u pričama o Oktoberfestu biti prikazane reklame za pive, dok će se kod nekih shopping priča prikazivati reklame s odjećom, itd. Dakle, neovisno o interesu korisnika, reklame će se vezati uz Storiese. Spiegel je naveo kako će ukoliko korisnici to žele, biti moguće preskočiti reklame. Cjelokupni koncept za zaradu Snapchata ne zvuči loše, a sad je pitanje kako će sve to pretočiti iz priče u djelo.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here