Snapchat se i dalje ne uspijeva osloboditi problema u koje je uronio nakon predstavljanja novog dizajna aplikacije. Dio korisnika tada je napustio ovu popularnu mrežu među mladima, a podaci pokazuju kako se trend pada broja korisnika i dalje nastavlja. S nedavnih 188 milijuna aktivnih korisnika dnevno, pali su na 186, što s čini malo, no ukazuje na trend koji ne ide u prilog Snapchatu. Ipak, ako to usporedimo s prošlom godinom, Snapchat još uvijek bolje stoji.

Sve su glasnija nagađanja kako će Snapchat uskoro trebati potražiti partnera koji će im pomoći u razvoju ili će jednostavno biti prisiljeni na prodaju kompanije novom vlasniku. Zanimljivo, u korelaciji s tom pričom često se spominje Amazon, koji bi zasigurno bio prilično kvalitetan ulagač koji bi svojim kapitalom mogao pokrenuti pozitivne pomake. Uz to što pada broj korisnika, Snapchat bitku bije na nekoliko drugih frontova. Primjerice, odvjetnici rješavaju nekoliko sudskih sporova koji su nastali nakon što su mnogi optužili Snapchat kako na burzu nije izašao s realnom cijenom dionice.

Upravo je cijena dionica jedan od najvećih problema koji muči Snapchat. Kada je u ožujku 2017. godine Snapchat izašao na burzu vrijednost dionice iznosila je 24 dolara, a danas je cijena te dionice na samo 6.40 dolara. Ipak, stručnjaci kažu kako ne bi trebalo biti mjesta panici jer da se radi o još ozbiljnijim problemima koji bi ukazivali na manjak povjerenja, dionica bi se još dodatno srozala. Ovako, već neko vrijeme stoji na navedenoj cifri, što sugerira na određenu stabilnost.

Još jedan zabrinjavajući podatak je što Snapchat još uvijek ne ostvaruje profit, već posluje s gubitkom. Iako je plan bio ovu godinu završiti s nulom, a u narednoj ostvariti profit, čini se kako su ti planovi odgođeni za neko drugo razdoblje. Primarni cilj Snapchata sada je zadržati rast novčanih priljeva, a to će pokušati ostvariti uvođenjem igara u virtualnoj stvarnosti. Da li je to slamka spasa, pokazat će vrijeme – u suprotnom tvrtke poput Amazona mogu razmišljati o novoj super akviziciji.


Piše: M.Ž.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here