Arbone, marketinška agencija za digitalni marketing, provela je analizu o strukturi prosječnog korisnika Instagrama i Facebooka u Hrvatskoj u 2019. godini. Rezultati su pokazali kako mladi više ne preferiraju Facebook, kao i da je na mreži danas oko dva milijuna hrvatskih usera.

Žene na Instagramu, muškarci na Fejsu

Facebook targeting opcija otkrila je da ukupan broj aktivnih Facebook korisnika u Hrvatskoj iznosi oko 1.9 milijuna, što znači da je gotovo svaka druga osoba u Lijepoj našoj na Facebooku. Spolovi su, kada gledamo postotke, približno jednako zastupljeni. Hrvata je 960.000 (51%), a Hrvatica 940.000 (49%).

Instagram je, s druge strane, kod nas eksplodirao tek tijekom 2017. godine. Danas je na društvenoj mreži za obradu i dijeljenje fotografija 1.1 milijun naših korisnika. Žena je ovdje 590.000 i čine 54% posto svih usera u Hrvatskoj, dok je muškaraca 510.000, odnosno 46%.

Zagreb očekivano najzastupljeniji

Najviše aktivnih korisnika mreže dolazi iz Zagreba. Na Fejsu je 680.000 stanovnika metropole, a na Instagramu 410.000 (ukupno milijun i devedeset tisuća).

Glavni grad očekivano slijede Split s 99.000 na Facebooku i 66.000 na Instagramu (ukupno 165.000), Rijeka sa 82.000, odnosno 44.000 (ukupno 126.000) te Osijek, u kojem Fejs koristi 61.000 stanovnika, a Instagram 33.000 (ukupno 94.000).

Mladi preferiraju Instagram  

Najveći broj aktivnih korisnika Facebooka pripada dobnoj skupini od 25 od 34 godine, a Instagrama pripada skupni od 18 do 24 godine. Mladi su, dakle, više na drugoj po popularnosti društvenoj mreži.

Bit će zanimljivo za vidjeti hoće li Instagram kod nas nastaviti svoj rast ili će se Facebook, usprkos svim nedavnim skandalima, ponovno izdići i ostati i postati uvjerljivo najpopularniji.

Pogledajte video koji govori o ključnoj razlici između dvije društvene platforme:

Piše: D.S.

 

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here