PočetnaInternetDruštvene mrežeLinkedIn uvodi veliku novost: Mreža postaje sve sličnija Facebooku

LinkedIn uvodi veliku novost: Mreža postaje sve sličnija Facebooku


Svjedoci smo kako je Instagram doživio jedan čitav preporod i zaokret korištenja kada su se na ovoj društvenoj mreži pojavile Priče, odnosno Stories. Iako je Instagram i prije bio iznimno popularan, uvođenjem priča potaknuli su korisnike na jedan potpuno drugačiji način komunikacije koji danas zapravo čini okosnicu korištenja te mreže. Ubrzo nakon toga Priče su se pojavile i na drugim društvenim mrežama, a čak je i YouTube krenuo u eksperiment s kratkim pričama korisnika. Jedna od rijetkih mreža koja je odolijevala uvođenju Priča, bio je LinkedIn – no čini se kako se i to sada mijenja.

U nedavnom priopćenju za javnost iz LinkedIn-a su najavili kako u promet puštaju profesionalne priče, odnosno Storije na kakve smo navikli na ostalim društvenim mrežama. Dakle, na LinkedInu će se pojaviti kratke foto/video priče putem kojih će profesionalni korisnici moći ispričati zanimljive detalje iz svojeg poslovnog (ili privatnog) života. Priče će se po dobroj ustaljenoj praksi na profilu osobe zadržati u trajanju od 24 sata, nakon čega će nepovratno nestati. Korisnici će na priče moći reagirati reakcijama i porukama, koje će se zatim pojaviti unutar poruka osobe koja je objavila priču. Dakle, sve je gotovo pa identičnu onome što možemo vidjeti i na ostalim društvenim mrežama.

Iako su priče vrlo popularan način korištenja društvenih mreža, vjerujemo da su tek rijetki razmišljali o tome kako će se priče pojaviti i na LinkedInu. Ova je društvena mreža još od svojih začetaka okrenuta profesionalcima i poslovnjacima te njeguje poslovnu komunikaciju. No, nakon što su uveli mnogobrojne novosti koje su mrežu približile svim drugim društvenim mrežama, uvođenje priča je nekako sasvim logičan korak u budućnost. U svojevrsnom probnom periodu LinkedIn priče će se najprije pojaviti kod korisnika iz SAD-a, Kanade, Francuske, Nizozemske, Brazila, Australije te UAE. No, vjerujemo kako LinkedIn neće dugo čekati kako bi ovu novost pustio globalno te je prezentirao svim svojim mnogobrojnim poslovnim korisnicima.

Piše: M.Ž.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular