PočetnaInternetDruštvene mrežeInstagram Trgovina nedavno testirala svoju uslugu reklamiranja

Instagram Trgovina nedavno testirala svoju uslugu reklamiranja


Instagram time pojačava svoju privlačnost e-trgovine novom ponudom reklama i reklamiranja

Svi oni koji koriste Instagram znaju za što služi ova društvena platforma. Zbog učestalosti korištenja, nastali su i pojmovi kao što je ”instagramiranje”, pojam koji obično znači fotografiranje velikog broja selfija i objavljivanja na Instagramu.

No prvotna svrha Instagrama bi se vrlo uskoro mogla promijeniti. Neki kažu da je riječ o nadogradnji, neki su skeptični i ne sviđa im se smjer u kojem ova platforma ide. O čemu se točnije radi, pročitajte u nastavku!

 

Instagram kao Trgovina?

Instagram se sve više trudi ne bi li od sebe kao platforme, koja je inače namijenjena za objavljivanje fotografija, kratkih videozapisa, dopisivanja i sličnoga, učinio i platformu koja će biti korisna za internetsku trgovinu. Div društvenih medija nedavno je objavio vijest u kojoj tvrdi kako planira pokrenuti mogućnost reklamiranja u Instagram Trgovinu (Instagram Shop), novoj mogućnosti koja će se zasnivati na aukcijama i koja se trenutno testira u SAD-u. Ako uspije, tvrtka tvrdi da će novi format prenijeti na druga tržišta.

Reklamne mogućnosti u Instagram Trgovinu omogućit će prodajnim mjestima e-trgovine snažniju implementaciju mogućnosti koje će Instagram Trgovina pružati. Ovo je tvrtka po prvi puta predstavila prošle godine, u sklopu plana ne bi li društvenu moć Facebooka učinila odličnom destinacijom za internetsku kupnju. Instagram Shops ima integrirano iskustvo plaćanja, dok će najnoviji razvoj ponuditi poboljšanu prodajnu moć korištenjem pojedinačnih i rotirajućih fotografija za izlaganje artikala na internetu.

Trenutno će se reklamni sadržaji za novu uslugu prikazivati kao značajka samo za mobilne uređaje, jer korisnici mogu samo postaviti opciju kartice Instagram Shop na pametnim telefonima. Usluga će prilagoditi koliko reklama potrošači mogu vidjeti na temelju svoje upotrebe Instagrama i koliko ljudi kupuje unutar područja kartice Instagram u bilo kojem trenutku.

 

Usluga pružanja mogućnosti e-trgovine

Instagram već testira implementaciju reklamiranja sadržaja od pružatelja usluga kao što su Away, Donny Davy, Boo Oh, JNJ Gifts, DEUX i Fenty Beauty. Svi ovi navedeni brendovi bili su na meti, jer se smatraju idealnim kandidatima za testiranje usluge e-trgovine, posebno kada se radi o ponudi onoga što bi moglo privući korisnike u segmentima kao što je ljepota, uređenja doma, proizvodi za kućne ljubimce i putovanja, na primjer.

Nakon testiranja koje se trenutno provodi, Instagram tvrdi da bi model mogao izbaciti na šire tržište u narednim mjesecima. Iako postoji očita privlačnost za vlasnike tvrtki, koji žele povećati svoju prodaju na e-trgovini putem platformi društvenih medija, Instagramova sada uspostavljena kartica Trgovina nije se svidjela svima. Kartica je zauzela mjesto prethodno popularne kartice “Aktivnost”.

Velik broj korisnika protivio se uklanjanju kartice ”Aktivnost” i nisu bili zadovoljni prelaskom na komercijalnije pristup, što je ono na što Instagram očigledno cilja. Međutim, najnoviji potez omogućit će maloprodajnim tvrtkama lakši pristup većem krugu potencijalnih kupaca; nešto što bi moglo značajno porasti ako se ovakva mogućnost uvede na druga tržišta.

Bilo kako bilo, izgleda da će se Instagram u idućih godinu-dvije promijeniti. Kako će sve to točno izgledati, vrijeme će pokazati.

Piše: Ivan Hečimović


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular