PočetnaInternetDruštvene mrežeFacebook uvodi slanje newslettera: Stvara li time zasebnu medijsku platformu za neovisne...

Facebook uvodi slanje newslettera: Stvara li time zasebnu medijsku platformu za neovisne novinare?


Facebook bi uskoro trebao zakoračiti u fazu punoljetnosti, a 18 godina nakon svojeg začetka definitivno se može pohvaliti nevjerojatnim stvarima i događanjima. Od jedne sasvim surove ideje koja je trebala omogućiti komunikaciju studenata unutar kampusa, Facebook je prerastao u mrežu koji koristi više od 2 milijardi ljudi širom svijeta. Pogledamo li današnje mogućnosti Facebooka, lako ćemo zaključiti kako današnja realizacija nema pretjerano puno veze s nekadašnjom idejom. Na Facebooku se dana mogu pronaći stotine i tisuće raznih funkcionalnosti i opcija, a svakog mjeseca Facebook dodaje i nova poboljšanja.

U javnosti su se pojavile informacije kako će Facebook u narednim nadogradnjama sustava korisnicima pružiti mogućnost slanja newslettera. Nova usluga trebala bi biti dostupna neovisnim novinarima i piscima, a kako će točno funkcionirati za sada nije potpuno jasno. Ideja cjelokupnog projekta jest omogućiti novinarima bolji nastup u javnosti, odnosno omogućiti slanje vijesti na korisničke račune. Mnogi su novinari u skorašnje vrijeme krenuli nezavisnim putem kako bi lakše i bolje stigli do željene financijske egzistencije. Facebook bi novom nadogradnjom trebao omogućiti bolje upravljanje pretplatnicima, ali i pružiti nove načine komunikacije za novinare.

Iz Facebooka su za sada kratko poručili kako rade na novim alatima koji bi novinarima trebali pružiti bolje mogućnosti prenošenja informacija. Činjenica da se planira uvođenje newslettera za sada nije potvrđena, a nije ni točno jasno kako bi eventualni newsletter mogao funkcionirati na toj društvenoj mreži. No, zanimljivo je da je Twitter nedavno kupio tvrtku koja se bavi newsletterom, što sugerira kako se i ta društvena mreža planira okrenuti nekako u smjeru newslettera.

Odluči li Facebook razviti nekakav svoj sustav za slanje newslettera moglo bi to označiti veliku prekretnicu na tržištu slanja vijesti pretplatnicima. Dio novinara možda će se odlučiti za besplatno slanje, a dio njih zasigurno će htjeti naplatiti svoje članke i istraživanja. Samim time, Facebook će vjerojatno u nekoj daljnjoj budućnosti (ako dođe do izrade newsletter sustava) morati omogućiti i naplatu slanja krajnjim korisnicima.

Piše: M.Ž.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular