PočetnaInternetDruštvene mrežeFacebook uvodi opciju koja će isključivati aplikaciju kada pretjerate s korištenjem?!

Facebook uvodi opciju koja će isključivati aplikaciju kada pretjerate s korištenjem?!


Da li ste ikada pratili koliko vremena zapravo provodite na društvenim mrežama? Ljudi uglavnom misle kako je vrijeme koje provedu na društvenim mrežama puno manje, od onog koliko zaista iznosi vrijeme provedeno na društvenim mrežama. Najpopularnija društvena mreža još uvijek je Facebook, iako mladi sve više preferiraju neke druge mreže među kojima svakako prednjače Instagram i Snapchat. Facebook je svjestan nesvjesnosti svojih korisnika o tome koliko vremena provode na mreži pa su odlučili pripremiti aplikaciju, odnosno opciju koja će brojati korisnicima vrijeme provedeno na Facebooku.

Opcija koja se nekako kriomice ušuljala u Facebook i koja bi uskoro mogla ugledati svjetlo dana nosi naziv “Vaše vrijeme na Facebooku”. To je opcija koja će biti zadužena da prati i broji vrijeme korisnika kojeg provodi unutar Facebook aplikacije na pametnom telefonu. Ono što je možda manjkavost trenutne opcije jest da će vrijeme biti brojeno samo na pametnom telefonu, dok korištenje Facebooka na računalo neće ulaziti u ukupni zbir vremena.

Cilj aplikacije je pokazati korisnicima koliko vremena dnevno troše na ‘vrludanje’ po Facebooku. Neke informacije govore kako će uz sam prikaz vremena provedenog na društvenoj mreži, opcija dopuštati korisnicima i da zabrane rad aplikacije nakon što protekne planirano vrijeme korištenja. Dakle, moći ćete podesiti da želite biti pola sata dnevno na Facebooku i nakon što to vrijeme istekne, više nećete moći ući u aplikaciju ili ćete biti upozoreni prigodnom notifikacijom.

Iako će se opcija vrlo vjerojatno svidjeti mnogim korisnicima, posebice onima koji paze na to kako troše svoje vrijeme, ostaje pitanje kakve će koristiti od ove opcije imati Facebook? Naime, ovime će Facebook ograničiti korištenje aplikacije, ako to korisnici budu htjeli, što znači da će i vrijeme provedeno na društvenoj mreži biti manje.

E sad, vrijeme = novac, barem u slučaju Facebooka i reklamiranja. Dakle, ako će korisnik provoditi manje vremena na društvenoj mreži, vidjet će manje reklama, što znači da će i Facebook manje zarađivati. Možda je to i jedan od razloga zašto ova opcija nije dostupna korisnicima i zašto nije poznato hoće li i kada biti javno dostupna.

Piše: M.Ž.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular