Zvuk postaje sve popularniji medij na društvenim mrežama i Mark Zuckerberg stoga ništa ne prepušta slučaju.

Facebook ubrzo planira pustiti novu seriju društvenih audio proizvoda kojima će se njegovi korisnici moći služiti u narednom vremenu. Jedan od oglednih primjera popularnosti audio/voice chata koji je sigurno poslužio Facebooku kao uzor je sve popularnija aplikacija u doba pandemije – Clubhouse.

Radi se o društvenoj mreži koja se temelji na izmjeni audio sadržaja. Korisnici mogu slušati razgovore, intervjue ili diskusije između zanimljivih ljudi te se mogu birati razne teme za razgovor. Clubhouse ima neke sličnosti s uključivanjem u podcast, ali sadržaj je možda još više neposredniji i ekskluzivniji. Važno je reći da se aplikacija ne može samo instalirati u App Storeu i stvoriti korisnički račun. Netko vam prije mora poslati poziv kako bi postali članom.  Clubhouse je dodatno popularizirao Elon Musk koji je u veljači ove godine preko njega čak pozvao Vladimira Putina na razgovor.

Vlasnik Facebooka Mark Zuckerberg je u intervju s novinarom Caseyjem Newtonom na Discordu rekao kako u Facebooku smatraju da je zvuk izvrstan medij i da postoji veliki spektar proizvoda koji se na temelju njega može izgraditi. Zuckerberg također smatra kako zvuku tj. audio komuniciranju raste popularnost jer dopušta duže razgovore i multitasking.

Jedna od najvažnijih novina na Facebooku i Messengeru bi trebale biti tzv. Live Audio Rooms tj. sobe u kojima će biti veći broj korisnika te će se u njima odvijati audio chat. Live Audio Rooms trebale bi postati dostupne ovo ljeto.

Još jedan proizvod koji Facebook planira će biti Soundbites koji će korisnicima dopustiti snimanje kratkih glasovnih klipova i njihovo objavljivanje na News Feedu kao što sada rade za fotografije, tekst i video sadržaj.

Također se planira uvođenje napredne mogućnosti traženja i slušanja podcastova te uključenje u prijenos uživo.

Zvuk je očito doživio svojevrsnu renesansu i svjedoci smo kako se u zadnje vrijeme zahuktava pravo natjecanje među društvenim mrežama u njegovoj inovativnoj uporabi.

Facebook nije jedina društvena mreža koja će nuditi nove audio proizvode. Twitter trenutno testira novi oblik audio chata pod nazovim Spaces, a Reddit planira uvođenje novog oblika audio komunikacije pod nazivom Reddit talk.   

Piše: Ervin Mičetić

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here