PočetnaInternetDruštvene mrežeFacebook uveo novost koja korisniku omogućuje filtriranje sadržaja

Facebook uveo novost koja korisniku omogućuje filtriranje sadržaja


Svjetsko nogometno prvenstvo zakoračilo je lagano u drugu fazu i tek nas sada očekuju ekstremni dvoboji. Utakmice između veliki nogometnih nacija zasigurno će u javnosti probuditi puno interesa, što znači da će se u medijima priče o nogometu provlačiti po svim naslovnicama.

Oni koji ne vole nogomet, vrlo vjerojatno će bojkotirati Facebook i medije zbog činjenice da će priče o nogometašima i nogometu ‘iskakati ko iz paštete’. No, da bi Facebook spriječio mukotrpne postove ljudima koji ne vole nogomet, pripremio je jednu sjajnu novost zahvaljujući kojoj će korisnici moći blokirati određene pojmove na ovoj društvenoj mreži.

Facebookova nova opcija zasigurno će olakšati život mnogima i to ne samo onima koji ne vole nogomet i nisu fanovi Svjetskog prvenstva. Naime, Facebook je predstavio opciju ‘stišavanja’ određenih ključnih riječi na ovoj društvenoj mreži. Pitate se što to točno znači? Ovom novom mogućnošću Facebook korisnicima omogućava da eliminiraju sve postove koji u sebi sadrže ključnu riječ koju korisnik želi blokirati.

Primjerice, ako ne želite da se pojavljuju statusi o nogometu jednostavno ćete morati blokirati ključnu riječ ‘nogomet’, ali i sve srodno što dolazi s tim pojmom. Iako opcija još uvijek nije zaživjela kod svih korisnika, postepeno se pušta u rad tako da biste je uskoro i vi trebali imati među opcijama na Facebooku.

Da bi se određena ključna riječ stišala potrebno je kliknuti na objavu koja vam se ne sviđa i nakon toga odabrati opciju ‘Snooze keywords in this post’. Kada to uradite otvara vam se mogućnost upisivanja određenih ključnih riječi koje želite utišati (npr. ‘nogomet’, ‘Ronaldo’) i sve potvrdite kako bi se počelo primjenjivati na vašem zidu.

Kada ste završili taj proces, Facebook će obrisati objave s vašeg zida koje sadrže odabrane ključne riječi i neće ih više prikazivati u periodu od 30 dana. Nakon što period od 30 dana istekne, stišane ključne riječi ponovno se pojavljuju na vašem zidu. Ova opcija čini se itekako korisnom jer će korisniku omogućiti da samostalno filtrira sadržaj, što će umanjiti utjecaj algoritma na sadržaj koji se pojavljuje.

Piše: M.Ž.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular