PočetnaInternetDruštvene mrežeClubhouse aplikacija dolazi na Android za “par mjeseci”

Clubhouse aplikacija dolazi na Android za “par mjeseci”


Clubhouse je jedna od najpopularnijih aplikacija trenutačno. Jedini problem je što se na ovu društvenu mrežu ne možete samo spojiti, odnosno registrirati. Morate dobiti pozivnicu za istu. No, to je samo jedan od “problema”. Drugi je što ne postoji Android verzija ove aplikacije. Ali, stvari idu na bolje.

Suosnivač Clubhousea, Paul Davison, je rekao da je Android verzija trenutačno u razvoju i da se nadaju da će biti popularna kao i ona na iOS-u. Isto tako, kompanija je potvrdila da Android aplikaciju neće izbaciti dok ne budu jako sigurni da su popravili sve greške i da ne žele probleme prilikom puštanja aplikacije u javnost.

Clubhouse na Androidu: ”u razvoju”

Tijekom tjednog Townhall eventa kojeg održava Clubhouse (op.a. Gdje osnivači aplikacije i programeri komentiraju aplikaciju), Davison je rekao da se nada da bi Android aplikacija svjetlo dana mogla ugledati kroz par mjeseci, ako sve bude po planu. Ali i dalje odbijaju dati bilo kakav okvirni datum, jer ne žele kompaniju staviti pod pritisak. Ukratko – “aplikacija će doći kada dođe, a do tad se strpite”.

Ranije, u siječnju ove godine, post na službenom blogu Clubhousea je potvrdio da će kompanija uskoro početi s razvojem. Isto tako, u tom postu možete vidjeti da su rekli da se nadaju dodati hrpu podržanih jezika, kao i podršku za ljude s poteškoćama, kako bi svi mogli iskusiti Clubhouse u punom sjaju i onako kako je aplikacija zamišljena.

Nama se čini da prije polovice ove godine Android sigurno neće završiti aplikaciju. Na to dodaje još činjenicu da će vam trebati pozivnica da ju počnete koristiti … mnogi korisnici ju neće moći probati prije kraja godine. Moramo priznati da je ovo s pozivnicama super marketinški trik koji daje dozu “ekskluzivnosti” ovoj aplikaciji. I Facebook je počeo tako prije mnogo godina, zašto ne bi mogao i Clubhouse?

Kompetitori će popuniti ovu “rupu”

Odsustvo Clubhousea na Googleovom Play Storeu je dalo njihovim kompetitorima priliku da reagiraju. S jedne strane, na iOS platformi su bili prvi i stvorili su vojsku korisnika, dok na Androidu to neće biti slučaj. Odnosno, neće imati takvu prednost nad konkurencijom.

Od pokretanja Clubhousea, Twitter, Telegram i Instagram su najavili slične servise na njihovim platformama, te se nadaju uhvatiti dio tržišta, te zadržati postojeće korisnike da ne odu na Clubhouse kada dobiju priliku za to.

I stvarno, Telegram je pokrenuo Voice Chat 2.0 koji nudi neograničene glasovne razgovore za svoje korisnike. U isto vrijeme, Twitterov Spaces je spreman, i čeka dolazak na tržište negdje u travnju ove godine.

I za kraj spomenimo da je netko iskoristio ovu situaciju i kreirao lažnu Android Clubhouse aplikaciju, te ljudima ukrao korisnička imena i lozinke, te tko zna još koje podatke. Moguće brojeve telefona i mailove. Ta aplikacija je ugašena, ali to ne znači da “kriminalci” neće opet pokušati preveslati Android korisnike.

 

Piše: B.P.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular