PočetnaInternetDigitalni medijiSEO stručnjaci na teškim mukama

SEO stručnjaci na teškim mukama


SEO stručnjaci u posljednje vrijeme muku muče s raznim velikim promjenama koje im Google uvodi. Optimizacija za tražilice prije nekoliko godina i danas sasvim je na različitoj razini. Danas mnogo činjenica koje su nekada bile važne za dobar rang na Google tražilici, postaju nevažne i gotovo ignorirane.

I dok s jedne strane SEO stručnjaci vrše prilagodbu na novi režim, Facebook ekspertima još je i teže. Na Facebooku se u posljednje vrijeme stvari odvijaju znatno brži i takav ritam teško prate i najbolji Facebook ‘radnici’. Facebook sve manje podržava i promovira besplatni sadržaj, a sve više želi od korisnika da za široku vidljivost svog sadržaja plate i određenu cijenu. Ako se takav tempo nastavi na Facebooku, uskoro ćemo za svaku objavu koju želimo da neko vidi, platiti neku svotu novaca.

Ipak, vratimo se mi na SEO. U 2013. godini Google je korigirao algoritam tražilice čak 13 puta. Ipak, značajnije promjene dogodile su se godinu prije kada je bilo zabilježeno čak 37 promjena. Najnoviju promjenu algoritma Google je nazvao Hummingbird, ali ona ipak nije značajnije utjecala na pozicioniranje na Googleu. Jedna od najvećih promjena dogodila se PageRanku, koji više gotovo ne nosi nikakvu težinu. Već duže vrijeme algoritmi se podešavaju tako da PageRank nema utjecaja, gotovo nikakvog, na pozicije na Google-u.

Posljednje promjene najviše su udarile po ključnim riječima. Prije dotičnog vremena mogli ste se služiti Google Analyticsom kako bi stekli uvid u ključne riječi pomoću kojih korisnici pronalaze vaš web sajt. Danas algoritmi sadržaj ne filtriraju prema ključnim riječima, već je fokus bačen na kvalitetu sadržaja. Kvalitetniji sadržaj bi trebao biti u vrhu pretraga, neovisno o tome koje ključne riječi ste postavili u vaš sadržaj.

Google ima plan da pretrage na njegovoj tražilici postanu što prirodnije, odnosno da korisnik postavi kompletno pitanje pa Google pronađe i konkretan odgovor za njega. Vjerujemo da će novi algoritmi zasigurno poboljšati iskustvo korištenja Google tražilice, a SEO stručnjacima zadati dodatne glavobolje.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular