Netflixu popularnost lagano opada. SuoÄava se s padom broja pretplatnika i primoran je otpustiti 300 zaposlenika. OtpuĆĄtanje obuhvaÄa 4% radnika, a veÄina je iz SAD-a. U pitanju je joĆĄ jedan val otpuĆĄtanja nakon svibnja, kada je Netflix otpustio 150 ljudi zbog usporavanja rasta prihoda. U travnju se Netflix prvi put u viĆĄe od deset godina suoÄio s padom broja pretplatnika, a svemu tome ne pomaĆŸe ni to ĆĄto su dionice tvrtke pale za oko 70% ove godine. Netflix oÄekuje daljnji pad broja pretplatnika, a procjenjuje se da Äe u tekuÄem tromjeseÄju pretplatu otkazati joĆĄ 2 milijuna ljudi.
âIako nastavljamo znaÄajno ulagati u poslovanje, izvrĆĄili smo ove prilagodbe kako bi naĆĄi troĆĄkovi rasli u skladu s naĆĄim sporijim rastom prihodaâ, izjavio je glasnogovornik tvrtke za CNN. âVeoma smo zahvalni na svemu ĆĄto su uÄinili za Netflix i naporno radimo kako bismo ih podrĆŸali u ovoj teĆĄkoj promjeni.â
Netflix je i dalje vodeÄi na trĆŸiĆĄtu streaming servisa, ali kako konkurencija u vidu Disney Plusa i Amazon Prime Videa raste po popularnosti, takvo stanje neÄe joĆĄ dugo potrajati. MeÄutim, jedno rjeĆĄenje koje je predloĆŸio Ted Sarandos, izvrĆĄni direktor Netflixa, a koje bi Netflix na neki naÄin moglo “izvaditi” jeste jeftiniji plan pretplate s oglasima.
“Nismo uzeli u obzir veliki segment kupaca, a to su ljudi koji kaĆŸu: ‘Hej, Netflix je preskup za mene i ne smeta mi reklamiranje’. Dodajemo oglasnu razinu; ne dodajemo oglase na Netflix kakav danas poznajete. Dodajemo oglasnu razinu za ljude koji kaĆŸu: ‘Hej, ĆŸelim niĆŸu cijenu i gledat Äu oglase’.”, rekao je Ted Sarandos tijekom festivala Cannes Lions.
PiĆĄe: Marijan ĆœivkoviÄ