PočetnaHelpdeskUtor za slušalice vam ne radi? Evo potencijalnih rješenja problema

Utor za slušalice vam ne radi? Evo potencijalnih rješenja problema


Jeste li ikada bili u situaciji kada vam utor (onaj mali utor od 3.5 milimetara) za slušalice nije radio? Problemi sa utorima za slušalice, pogotovo kod pametnih uređaja kao što su tableti, a posebice pametni telefoni nije tako rijedak kao što bi neki mogli pomisliti. Kvarovi se događaju velikom broju korisnika.

Kada utaknete slušalicu u svoj iPhone ili bilo koji Android pametni telefon i nakon što otkrijete da se na vašim slušalicama ne čuje ništa osim tišine, to može biti itekako frustirirajuće (pogotovo ako se ubrajate u one korisnike koji vole slušati glazbu preko svojim pametnih telefona na dnevnoj bazi).

U nastavku ćemo nešto reći o tome što sve potencijalno može utjecati na kvar kod utora za slušalice kao i na to što je potencijalno rješenje problema. Nadam se da će vam barem jedno od potencijalnih rješenja problema pomoći i otkloniti kvar s kojim ste se susreli (ako ste se susreli). Da ne duljimo- krenimo na stvar!

 

slušalice za mobitel ne rade

 

Prvi potencijalni problem: slušalice su oštećene ili pokvarene

Prvi korak u provjeravanju što je moglo poći ”po zlu” kod utora za slušalice je logičan: provjerite jesu li kojim slučajem vaše slušalice oštećene ili pokvarene. Naime, postoji velika mogućnost da je u biti sve u redu i sa utorom i sa vašim uređajem i da je problem zapravo u slušalicama.

Jesu li vaše slušalice pokvarene i je li ikakav problem u njima se vrlo lako može provjeriti i to na način da ih utaknete u bilo koji drugi uređaj koji ne mora nužno biti pametni telefon. Taj drugi uređaj može biti računalo, TV ili bilo koji drugi uređaj koji u sebi ima utor od 3.5 mm za slušalice.

Ako prilikom uključivanja slušalica ne možete čuti nikakav zvuk čak i nakon što ste slušalice utaknuli u neki drugi uređaj- pronašli ste uzrok problema, koji je u stvari i najjeftiniji za vas. Jedino što trebate napraviti jest zamijeniti slušalice onima koje rade i to je to- spremni ste za rad i za sve ono za što vam slušalice trebaju.

U slučaju da slušalice normalno rade na drugim uređajima onda problem naravno nije u njima nego u nečemu drugome. Još jedan dobar savjet je uključivanje drugog para slušalica u vaš pametni telefon. Na taj način isto tako možete provjeriti je li utor vašeg pametnog telefona zaista u kvaru i postoji li kakav problem s njime.

 

problem sa bluetooth slušalicama

 

Drugi uzrok problema: provjerite je li vaš pametni telefon spojen na neki drugi uređaj putem Bluetootha

Ako je vaš pametni telefon u kojem slučaju spojen sa bežičnim slušalicama ili pak s bilo kojim drugim uređajem preko Bluetootha, vrlo lako je moguće da je u tom slučaju utor za slušalice onemogućen. Kada sve radi normalno, nakon što utaknete svoje slušalice u utor pametnog telefona, telefon bi odmah trebao očitati prisutnost slušalica i to vam dati do znanja porukom ili napomenom da su slušalice utaknute. No, ponekad se zna dogoditi da ako je vaš mobitel spojen na neki drugi uređaj preko Bluetootha, utor za slušalice jednostavno bude- isključen.

Ovaj problem se vrlo brzo i lako može riješiti. Sve što trebate učiniti jest otvoriti postavke vašeg uređaja, pronaći Bluetooth opcije i ondje provjeriti je li uređaj uparen sa bilo kojim uređajem koji je u blizini. Ako jest, jednostavno isključite uparivanje preko Bluetootha i to će riješiti problem. Ako se unatoč tomu što ste isključili uparivanje problem i dalje nastavi, krenite dalje u potragu rješenja.

 

ČIŠČENJE UTORA ZA SLUČALICE

 

Treći problem: utičnica od slušalica je prljava zbog čega se signal između utičnice i utora povremeno gubi ili ga uopće nema

Kao što i sami možete pretpostaviti, prašina i ostale stvari koje se znaju lijepiti na uređaje, mogu utjecati na funkcionalnost pojedinih uređaja. Čak i u slučaju da uređaji radi ispravno i da ništa nije problem, ako je uređaj prljav to može dovesti do raznoraznih poteškoća u radu. Prljavština može ili djelomično ili u potpunosti blokirati signal između utičnice vaših sušalica i utora vašeg uređaja, što onda može dovesti do problema.

Prva stvar koju trebate ovdje učinit jest jednostavno pomno promotriti utičnicu slušalica i potražiti nalaze li se na njoj bilo kakve mrlje, prašina ili bilo što slično. S obzirom da je utičnica slušalica vrlo malena, ručna baterija će vam pomoći u ovome. Idući korak je čišćenje uočene prljavštine (i nadanje da će ovo riješiti problem). Postoji puno načina na koje možete očistiti utičnicu slušalica. Najbolji i najučinkovitiji način za čišćenje bilo kakve prljavštine je kompresirani zrak. Jest da je malo skuplji, ali je vrlo učinkovit jer pod pritiskom zrak može očistiti čak i najvrdokornije mrlje.

Drugo vrlo dobro rješenje za čišćenje je pamučna krpica. Jednostavno je gurnite u utičnicu s nekim uskim predmetom i obrišite unutrašnjost. Imajte na umu da trebate biti vrlo oprezni dok ovo radite, jer zadnja stvar koju želite učiniti jest uzrokovati veće probleme s vašim uređajem nego što ste ih imali na početku. Pamučnu krpicu isto tako možete namočiti u vrlo malo alkohola. Samo pazite da ta količina alkohola bude zaista vrlo mala.

 

podeđavanje zvuka na mobitelu

 

Četvrti potencijalni problem: audio postavke i restart uređaja

Postoji vjerojatnost da problem ne leži niti u utoru niti u slušalicama već da je glavni i jedini uzročnik problema druge prirode: audio postavke. Da biste otkrili je li zaista problem u audio postavkama, idite pod postavke uređaja i ondje provjerite razinu glasnoće kao i to je li možda zvuk u postavkama utišan do kraja.

Ako je i ovdje sve u redu pokušajte jednostavno restartirati svoj uređaj. Često puta baš restart uređaja zna otkloniti sve probleme, pa tako i problem sa zvukom.

 

Peto potencijalno rješenje: odlazak na servis i korištenje Bluetooth slušalica

Ako niti jedno od potencijalnih rješenja nije upalilo onda je vrijeme na drastične poteze i odlazak na servis. Ako je vaš uređaj još uvijek pod jamstvom, najbolja stvar koju u tom slučaju možete učiniti jest kontaktiranje proizvođača ili slanje uređaja na popravak (ili u najgorem slučaju- na zamjenu uređaja).

U slučaju da vam je jamstvo isteklo, još uvijek možete (i trebate) kontaktirato proizvođača i svoj uređaj poslati na popravak, s time što će naravno sada popravak nešto i koštati. Ako vam utor za slušalice nije od tolike važnosti, a imate Bluetooth slušalice i na taj način možete slušati svoju omiljenu glazbu, onda čak niti ne trebate slati svoj uređaj na popravak jer će Bluetooth slušalice barem donekle riješiti problem.

Piše: I.H.

 


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular