Iako su mnogi očekivali kako će se virtualna stvarnost puno brže razvijati i osvojiti korisnike, činjenica je da se posljednjih godina sve zajedno pomalo usporilo. Vjerojatno ne toliko sam razvoj inovativnih rješenja za virtualnu stvarnost, već prodaja uređaja i osvajanje tržišta. No, velike su kompanije nastavile raditi na uređajima za virtualnu stvarnost – a danas vam predstavljamo jedno novo rješenje iz laboratorija Lenova.

Lenovo mnogi poistovjećuju s prijenosnim računalima, no poslovanje ove tvrtke je dalekosežnije. Između ostalog, Lenovo radi i na razvoju uređaja za virtualnu stvarnost, a ovih je dana predstavljeno novo rješenje za poslovne korisnike – naziva Mirage VR S3. Radi se o VR headsetu koji je razvijen u suradnji s kompanijom Pico Interactive – a s posebnom posvećenošću poslovnjacima.

Mirage VR S3 headset funkcionira zahvaljujući Snapdragon 836 čipsetu i Android 8.1 sustavu. Zaslon veličine 5.5 inča postiže maksimalnu rezoluciju 3.840 x 2.160 piksela te donosi frekvenciju osvježavanja od 75 Hz. Ovaj se uređaj može nositi i preko naočala, a za korištenje od strane više korisnika osmišljena je posebna higijenska ploča za lice. Korisnici za pohranu na raspolaganju imaju 64 GB memorije, koja se prema potrebi može nadograditi microSD karticom kapaciteta 256 GB. Mirage VR S3 ima izdržljivu bateriju (4.200 mAh), relativno je lagan (470 g), a uz kvalitetu slike može se pohvaliti i kvalitetnim zvukom.

Lenovo se okrenuo razvoju VR sustava za poslovne korisnike jer smatraju da VR tehnologija može znatno unaprijediti poslovni svijet. Prije svega, pokazalo se kako putem VR tehnologije novi zaposlenici lakše, brže i kvalitetnije uče i savladavaju nove poslovne zadatke. Uz primjenu platforme Think Reality poslovni korisnici dobivaju kvalitetne alate za upravljanje poslovnim procesima i aplikacijama. Uz dobrobiti po pitanju kvalitete učenja, primjenom VR poslovnih rješenja trebale bi se ostvariti i značajne uštede u poslovanju – posebice kod većih tvrtki. Mirage VR S3 trebao bi koštati oko 450 dolara, no cijena će varirati ovisno o tržištu na kojem će se pojaviti. Najprije bi se trebao pojaviti u SAD-u i to u trećem kvartalu ove godine, a nakon toga stiže i na tržišta UK, Francuske, Italije, Španjolske, Japana i dakako Kine.

Piše: M.Ž.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here