Električni skuteri dobivaju na popularnosti, čemu dodatno doprinosi činjenica da na tržištu postoje cjenovno pristupačniji modeli, koji su itekako vrijedni pažnje. Za velik broj njih se govori da se radi o kvalitetnim načinima kako se možete prevesti, pogotovo ako se radi o urbanim sredinama. No svaki skuter je uz to i zabavan na svoj način.

Danas ćemo nešto više reći o Kugoo S1 Pro modelu; električnom skuteru niske cijene, koji obećaje domet od 30 kilometara i ubrzava do 30 km/h.

Kugoo-S1-Pro-recenzija 2

S1 Pro model je dostupan po cijeni od 314 eura (oko 2.350 kuna) na GeekMaxi-u, što ovaj model stavlja u ”budget” razinu. Kao dio paketa dobit ćete, zajedno sa skuterom, 42-voltni 1.5A punjač i sveobuhvatne, ali jednostavne za shvatiti upute za korištenje.

Same upute su pomalo ”manjkave” što se tiče prijevoda, ali bez obzira na to sadrži sve ono što će vam trebati. Skuter se puni uz pomoć punjača, kojeg je moguće utaknuti u konektor. Crvena i zelena LED lampica označit će razinu struje u skuteru. Od nule do pune baterije trebat će mu oko 4 sata.

Što god da dobijete ili kupite, a što želite voziti, prva stvar koju trebate obaviti jest provjeriti koliko je ta stvar sigurna. Sam sam otkrio da je S1 što se sigurnosti tiče OK. Ništa od komponenti ne treba dodatno zatezanje i sam skuter djeluje dosta čvrsto. Prije nego što otkrijemo koliko ”zastrašujuće” može biti voziti se brzinom od 30 km/h, pogledajmo najprije na specifikacije skutera.

Kugoo S1 Pro

Kugoo S1 Pro u brojevima

  • Domet: 30 kilometara
  • Maksimalna brzina: 30 km/h
  • Kočnice: regenerativne magnetske kočnice, stražnja kočnica koja reagira na stajaću silu
  • Vrijeme punjenja: 4 sata
  • Snaga baterije: 36v 8.8AH Li-Ion 18650
  • Snaga motora: 350W
  • Maksimalna dopuštena tjelesna masa: 120 kg
  • Maksimalna mogućnost zaokreta: 13.3 N.M
  • Stupanj penjanja: 15 stupnjeva
  • Kotači: 8.5-inčni ne-pneumatski, neproklizavajući
  • Masa: 11 kg
  • Prikaz: 7 x 4 cm OLED ekran u boji
  • Cijena: oko 2.350 kuna uz kuponski kod Coupon: 7MPMzHWV

Stvari koje odmah treba spomenuti u vezi specifikacija.

Kugoo je nasuprot Xiamijevog M365, svome najljućem suparniku, kod S1 Pro modela odlučio malo smanjiti cijenu. No tu razlikama nije kraj.

Kugoo S1 Pro test

Motor S1 Pro modela od 350W je svakako snažniji od M365 modela. Osim toga, ima manju masu, može podnijeti veću masu i njegova najveća dopuštena brzina je veća.

Jedna svakako primjetna razlika jest uključivanje takozvanih ”Military Grade” nepneumatskih kotača, koji su navodno načinjeni od čvršće gume. Kako bi kompenzirao nedostatak zraka u gumama, sama konstrukcija S1 Pro modela (uz naravno gume) je dodatno ojačana. Ono što S1 Pro nema jest prednji disk kočnice. S1 Pro koristi regenerativne magnetne prednje kočnice i stražnju kočnicu, koja djeluje na silu (pritisak nogom). Stražnja kočnica je, začudo u uputama za korištenje navedena kao hitna kočnica.

Na papiru S1 Pro izgleda poprilično dobro. No, kako izgleda ”u akciji”?

Kugoo S1 Pro sklapanje

Početak

Raspakiravanje S1 PRO je intuitivno. Glavni zglob jednostavno uskoči na predviđeno mjesto, a podesive visinske trake drže se na mjestu pomoću stezaljke za brzo otpuštanje. Šipke se ubacuju na glavni zaslon i djeluju iznenađujuće robusno s obzirom na njihov dizajn.

S1 PRO se uključuje pomoću jednog od 5 gumba montiranih na OLED zaslonu. Zaslon u boji lako je vidjeti čak i u vrlo svijetlim uvjetima danjeg svijetla, a on prikazuje vašu trenutnu brzinu, postavku brzine od jedne do tri, razinu baterije i izbor između ukupne prijeđene udaljenosti, trenutnog putovanja i proteklog vremena.

Kugoo S1 Pro brzina

Brzina

Prije nego što sam isprobao S1 Pro, pretpostavio sam da bi Kugoo dodao postavku najniže brzine kao način za dosezanje željenog dometa, te da bi bio prespor da bi mogao biti koristan ili zabavan. Iznenadio sam se kad sam vidio da su postavke s najnižom brzinom bile više nego dovoljne za kretanje po glatkom gradskom okruženju. Na stranu praktičnost, očekivao sam da ću morati povećati brzinu kako bih se zabavio, no pogriješio sam. Brzinomjer je izmjerio maksimalno 17 km/h (10mph) kao prvi stupanj brzine, a da sam pokušavao uštedjeti bateriju, bio bih savršeno sretan putujući ovako brzo.

Kugoo S1 Pro displej

Ipak, postavke brzine 2 i 3 dopuštaju brzinu od 22 i 28 km /h (14 i 17 km / h) i osjetile su se znatno bržim. Težim oko 90 kg, pa je sigurno najveća brzina od 30km/h zbog moje mase sigurno moguća kod nešto lakših ljudi.

Kugoo S1 Pro test brzine

Kako bih se uvjerio da je ugrađeni zaslon točan, postavio sam rudimentarni test brzine za mjerenje prijeđenih udaljenosti po promašenom okviru kamere. Brzinomjer je, kao što sam se i sam uvjerio, bio precizan.

Osobna će se iskustva naravno razlikovati, no sam sam otkrio da je najveća brzina ovog skutera u onoj ”zlatnoj sredini”, gdje se zabava susreće s mogućnošću ozljeda, ako nešto pođe po zlu. Drugim riječima – ako želite solidnu brzinu uz nisko izdvajanje novca, nećete biti razočarani. Ali briga za izbjegavanjem padova bi trebala biti konstantna.

Kugoo S1 Pro kočnice

Kočnice

Moje prvo iskustvo s kočnicom, koja se aktivira lijevim palcem bilo je … zanimljivo. Nakon što sam pročitao o Kugoo S1 Pro skuteru prije nego što sam ga imao prilike dobiti, pretpostavljao sam da kočna sila djeluje normalno, no otkrio sam da je istina baš suprotno; regenerativna magnetska kočnica odmah mi je oduzela brzinu, zbog čega sam skoro preletio preko prednje šipke.

Nakon prilagođavanja ovakvom načinu funkcioniranja, otkrio sam da je relativno lako prosuditi kada je potrebno započeti kočenje. Kako sam nastavio koristiti skuter, otkrio sam kao da je kočnica s vremenom nekako ”oslabila”. Iako je snaga kočenja kočnice u redu za upotrebu u kontroliranom okruženju, čini se da se zaustavni put zaustavljanja od 4 metra odnosi samo na postavku za najnižu brzinu, dok u realnosti često puta bude i osjetno duži.

Kugoo S1 Pro ekran

Stražnja nožna kočnica također pokreće prednju kočnicu, a prema priručniku je namijenjena samo za hitne slučajeve. Svatko tko je prije koristio običan romobil smatrat će ovo neobičnim rješenjem.

Nisam u potpunosti uvjeren da je stražnja kočnica pokrenula i prednju. Primijetio sam značajnu razliku kada koristim okidač palca zajedno sa kočnicom, iako sam u uputama pročitao da to ne radim. Kombinacija obje kočnice znatno je smanjila put zaustavljanja.

Kugoo S1 Pro vožnja

Ne razumijem izostavljanje stražnje disk-kočnice sa S1 Pro modela. Možda je to bila mjera uštede novca ili su samo mislili da ona nije potrebna. Ipak, osobno smatram da bi ona zasigurno dodala dodatnu razinu zaustavne snage.

Ipak, vozeći Kugoo S1 Pro, ni u jednom trenutku nisam se osjećao izvan kontrole, mada mogu zamisliti one manje iskusne vozače skutera, kojima se ovakve postavke kočnica možda i neće svidjeti. Prvih nekoliko sati korištenja skutera se dobro pazite (nemojte naglo kočiti, jer bi to moglo za vas biti kobno)!

 

Kugoo S1 Pro svijetla

Vožnja

Vožnja na Kugoo S1 Pro je glatka kada se koristi na ravnim asfaltiranim površinama. Kao što sam i mislio, nedostatak zraka u gumama ipak se osjeti. Iako je tvrda guma zapravo prednost na glatkom terenu i doprinosi osjećaju brzine, čim se odmaknete od glatkih podloga, osjetiti ćete to kao nedostatak!

Kugoo S1 Pro vožnja po neravnom terenu

Savijeni S1 Pro ima dimenzije od 95 x 34 x 18,5 cmi uklopit će se u većinu prtljažnika automobila. (naravno neće ako vozite Smart). Odlična savitljivost i kompaktnost prilikom sklapanja moguća je i izvediva uglavnom zbog načina na koji se šipke savijaju. Dizajn samih šipki jedno je od svakako boljih obilježja Kugoo S1 Pro skutera. Preklapanje jednom ih zaključava na svoje mjesto, s time da ih pritiskom na dvije tipke otpuštate.

Kugoo S1 Pro performanse
Ovaj romobil bez problema silazi sa rizola.

Kada se rasklopi, upravljač može biti postavljen na tri visine. Visok sam 180 cm, a druga i treća postavka bile su mi podjednako udobne, premda će viši vozači ipak uživati u najvišoj postavci.

Sklapanje S1 Pro-a zahtijeva kombinaciju pritiska na polugu za puštanje i pomicanja upravljača prema naprijed. Ovaj se pokret ćete lakše učiniti ako je prednji kotač okrenut prema zidu, ali da nisam slijedio videozapis o tome kako ga saviti, ne bih u tome uspio.

Uhvat je toliko čvrst da ćete isprva pomisliti da nešto zasigurno radite pogrešno. Zamalo sam slomio čekić dok ga konačno nisam uspio složiti. Iako će neki pomisliti da nema potrebe za ovakvom čvrstinom, ako malo bolje razmislite shvatit ćete da ima itekakvog smisla. Posljednje što biste željeli jest da vam se skuter rasklopi u trenutku vožnje!

Praktični nogar drži skuter vrlo stabilno

Kugoo S1 Pro sa svojih 11-ak kilograma malo lakši od Xiaomi M365, ali to nije dovoljno da bi razlika bila važna. Tehnologija koja pokreće električne skutere teška je i ne postoji jednostavan način da ju se učini osjetnije lakšom, pri tome naravno mislimo i na baterije. Premium skuteri koriste kućišta od ugljikovih vlakana ne bi li što više uštedjeli na masi, ali u konačnici ono što je najteže su teški, baterijski dijelovi.

Ovisno o korisniku, S1 Pro može se nositi u jednoj ruci, ali težina u kombinaciji s središnjim dijelom skutera, model je najblaže rečeno nezgrapan. Ako ovaj skuter namjeravate držati u garaži i želite ga samo povremeno prebacivati u prtljažnik svog automobila, to neće biti problem. No ako ga planirate svaki dan nositi po stepenicama, budite spremni za svakodnevno ”dizanje utega”.

Kugoo S1

Baterija

Navedeni domet baterije od 30 km bit će veliki plus za mnoge potencijalne korisnike. Još jednom, ova brojka vrlo ovisi o težini korisnika, zajedno s temperaturom okoliša, gdje hladnije temperature rezultiraju kraćom trajnosti. Maksimalno vrijeme trajanja baterija je uglavnom bilo dobro tijekom mog testiranja. Tijekom testiranja bateriju sam ispraznio 2 puta, jednom na 22km, a jednom na 24km.

Imajte na umu da sam tijekom korištenja koristio skuter na više postavki brzine naizmjenično, kao i na više različitih površina. S obzirom na njegovu izvedbu tijekom mog korištenja, nemam razloga vjerovati da se 30km ne može dostići na najnižoj brzini. Vijek trajanja baterije trebao bi biti više nego dovoljan za putovanje na radno mjesto umjesto automobila, autobusa ili vlaka ili da se zabavite s njime u svoje slobodno vrijeme.

 

Kugoo-S1-Pro-cijena 2

Zaključak

S1 Pro ima 26 prednjih LED svjetala, koje funkcioniraju kao prednje svjetlo te malo crveno LED pozadinsko osvjetljenje. Stražnje i prednje osvjetljenje dobro funkcionira i daju dobru vidljivost, s time da su prednje LED diode su dovoljno svijetle i za večernju upotrebu. Osobno ne bih želio ići punom brzinom u mraku oslanjajući se samo na njih, ali ako ni vi to ne planirate raditi, osvjetljenja će vam biti sasvim u redu.

Držač za noge je solidan,  skuter se može ostaviti uspravno. Doista ne želite zaboraviti staviti ga naprijed prije nego što krenete u put jer biste se u suprotnom mogli katapultirati.

Nažalost, prednji dio skutera je pričvršćen na donji dio skutera na način da skuter nikada ne može ležati ravno na podu. To nije sve; metalni rub, kada se skuter savine, može oštetiti i ogrebati vaš pod. Ovo je očigledna ”boljka” inače vrlo dobro dizajniranog skutera.

Kugoo S1 Pro nema aplikaciju za pametne telefone, iako bi njegov prednji zaslon mogao sugerirati postojanje nečeg takvog, iskreno aplikacija za skuter neće vam niti trebati.

Kugoo S1 Pro pružite će jako puno zabave, ponekad čak i takvu zabavu zbog koje možete završiti u hitnom bolničkom prijemu (pogotovo zbog nedostatka stražnjih kočnica i gume bez zraka koje su sastavni dio ovog modela)! Najveći nedostatak ovog modela skutera su gume s ”malo zraka”, kao i nepostojanje normalne stražnje kočnice. Ipak niti jedan od ovih nedostataka nije toliko velik i strašan da bi vam uzrokovao velike probleme.

Postoje i drugi skuteri u rangu ove cijene koji mogu pružiti i malo ugodniju vožnju. No, S1 Pro dat će vam tri glavne stvari, koje je i obećao: velik domet između dva punjenja, dosta visoka brzina i mogućnost sklapanja kako bi stao u malene prostore. Možete li za 300-tinjak eura i očekivati više od ovoga?

Kugoo S1 Pro specifikacije:

Brand: KUGOO
Type: Electric Scooter
Model: KUGOO S1 Pro

Modovi brzine: 15km/h, 25km/h, 30km/h
Baterija: 18650 Li-ion battery pack
Domet: 30 km
Max. brzina: 30km/h
Max. dozvoljena težina: 120kg
Svijetla: Front lamp, tail light
Kapacitet baterija:_ 7.5Ah
Battery Voltage: 36V
Vrsta motora: Brushless DC motor
Snaga motora: 350W
Max. brzina okretaja motora: 700R/min
Max. okretni moment: 13.3 Nm
Vrijeme punjenja: 4h
Waterproof: IP54
Veličina kotača: 8-inch solid honeycomb explosion-proof tire
Duljina kočenja: 4m
Masa: 11kg
Dimenzije: 1050 x 450 x 930 mm

Cijena sa popustom 313,99 €, ukucajte kupon kod 7MPMzHWV ovdje : http://bit.ly/3266LVt

Piše: D.M.

 

 

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here