PočetnaElektrična vozilaHuawei kao prijetnja Tesli: Može li kineski proizvođač telefona postati lider tržišta...

Huawei kao prijetnja Tesli: Može li kineski proizvođač telefona postati lider tržišta električnih automobila?!


Tržište električnih automobila enormno raste posljednjih godina, a prognoze su kako će se takav trend nastaviti i u narednih 10 i više godine. Dapače, električni automobili u narednih 30-ak godina trebali bi preuzeti vodeću poziciju nad automobilima pogonjenim na benzin i dizelsko gorivo.

Stoga, tržište koje je još uvijek u dubokoj fazi razvoja ima potencijala za primanje novih konkurenata. Specifičnost električnih automobila je što uvelike ovise o tehnologijama koje razvijaju poznate svjetske IT kompanije – pa samim time te kompanije mogu imati veliki utjecaj na cjelokupni razvoj novih električnih vozila.

Potencijal električnih automobila prepoznala je trenutno jedna od najpopularnijih kompanija – Huawei. Iako je Huawei posljednjih mjeseci često spominjan u negativnom kontekstu, činjenica je da ova kompanija radi izvrstan posao u području inovacija u raznim segmentima tehnološkog tržišta.

Sada su prepoznali kako se kvalitetno mogu uključiti i u razvoj električnih automobila pa nas ne bi trebalo začuditi ako se jednog dana na tržištu pojave Huawei pametni električni automobili.

Huawei je sklopio suradnju s kompanijom CATL (Contemporary Amperex Technology) i proizvođačem automobila Changan Automobile. CATL je iznimno poznata kompanija u svijetu električnih vozila jer proizvode veliki broj baterija za električne automobile, dok Changan Automobile vrlo dobro kotira u sektoru razvoja novih vozila (suradnja s Mazdom i Fordom).

Dakle, navedene kompanije itekako imaju iskustva u razvoju električnih automobila i baterija za te automobile, a sada bi cijelu priču trebao nadograditi popularni Huawei – koji ima izvrsne timove i tehnologije za budućnost.

Tri navedene kompanije trebale bi kreirati novi brend električnih automobila čiji će fokus biti usmjeren na razvoj “običnih” električnih automobila, ali i na autonomna električna vozila.

Ako se planovi i ideje ove suradnje ostvare, novi bi brend trebao postati jedan od najmoćnijih kineskih proizvođača automobila na svijetu – a ujedno bi fantastično konkurirali na svjetskoj sceni.

Zanimljivo, unutar samo 5 godina na tržište se planira pustiti čak 105 novih automobila, a IoT bi trebao igrati važnu ulogu u poboljšanju performansi automobila. Biti će zanimljivo vidjeti može li Huawei postati kvalitetan konkurent svjetski moćnim proizvođačima automobila.

Piše: M.Ž.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular